متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود اپلیکیشن تماس تصویری Skype برای iOS


اپلیکیشن اسکایپ Skype یکی از بهترین و معروف ترین برنامه ها برای تماس صوتی و تصویری بصورت کاملا رایگان می باشد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: اپلیکیشن اسکایپ Skype یکی از بهترین و معروف ترین برنامه ها برای تماس صوتی و تصویری بصورت کاملا رایگان می باشد. این اپلیکیشن تماسی آسان و رایگان با دوستانتان در هر کجای دنیا امکان پذیر می کند. Skype همواره به علت ارائه خدمات مطلوب محبوبیت زیادی بین کاربران کسب نموده است، برای استفاده از اسکایپ کافیست یک اکانت بسازید و از امکانات بی شمار آن استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن تماس تصویری Skype برای iOS

ویژگیهای اپلیکیشن:

- کیفیت بالای تماس حتی بالاتر از ارتباط تلفنی
- برقراری تماس به صورت نامحدود و رایگان
- کیفیت بالای صدا
- قابلیت تماس تصویری با کیفیت 720 HD
- استفاده ماهانه 250 میلیون از اسکایپ
- ارسال عکس، شکلک و متن
- تماس با تلفن همراه و تلفن ثابت
- سازگار با WIFI و 3G
- پشتیبانی از هر دو دوربین دیوایس

دانلود اپلیکیشن تماس تصویری Skype برای iOS

لینک دانلود مستقیم از iTunes


ویدیو مرتبط :
نرم افزار محبوب تماس صوتی و تصویری اسکایپ – Skype – free IM & video calls

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود نرم افزار Skype برای ارتباط تصویری


Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود.

دانلود نرم افزار ارتباط تصویری Skype

 امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.