متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

برنامه طراحی و ساخت اتوران AutoRun


Longtion AutoRun Pro نرم افزاری ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: Longtion AutoRun Pro نرم افزاری ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. این نرم افزار جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید!

برنامه طراحی و ساخت اتوران AutoRun

برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید.



برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و…

برنامه طراحی و ساخت اتوران AutoRun


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت اتوران با برنامه AutoPlay Media Studio 8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر دیجیتالی ترین خانه جهان/ ساخت خانه با طراحی سه بعدی



تصاویر دیجیتالی ترین خانه جهان/ ساخت خانه با طراحی سه بعدی

یک شرکت معماری مدرن مدعی شده که نخستین شرکت جهان است که به طور دیجیتالی می تواند یک خانه سفارشی را در محل بنا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت معماری مدرن Facit Homes با ایجاد فرآیندی که از آن با عنوان فرآیند D یاد می کند تسهیلات ساخت خانه را به محل ساخت منتقل می کند و درحالی که مجهز به تمام مواد و ماشین آلات تبدیل یک طرح دیجیتالی سه بعدی به یک ساختمان فیزیکی است، کار ساخت را آغاز می کند.

دیجیتالی ترین خانه جهان, خانه های دیجیتالی

نخستین خانه دیجیتالی در جهان توسط شرکت Facit Homes ساخته شد

بروس بل مدیر عامل شرکت Facit Homes اظها رداشت: ما نخستین شرکت در دنیا هستیم که به شکل موفقیت آمیز خانه ای را در محل به طور دیجیتالی بنا کرده ایم. ما ماشین آلان کامپکت خود را با فناوری بالا به محل ساخت منتقل می کنیم و پس از آن به شکلی چشمگیر ساخت خانه را براساس طراحی دیجتالی سه بعدی آغاز می کنیم.

شرکت Facit Homes در ابتدا خانه را با استفاده از یک مدل سه بعدی رایانه ای که دربرگیرنده تمام ابعاد آن از موقعیت، میزان مواد و حتی جایگاه قرارگیری پریزهای برق می شود را تهیه می کند.

دیجیتالی ترین خانه جهان, خانه های دیجیتالی

پس از فراهم کردن طرح دیجیتالی سه بعدی فرآیند D آغاز می‌شود

این فرآیند D  پس از آن طرحهای دیجیتالی سه بعدی را به اجزای ساختمان فیزیکی خانه تبدیل می کند و با استفاده از برش دهنده ای که توسط رایانه کنترل می شود اجزاء ساختمانی را برش می دهد.

این اجزا معمولا از تخته چند لایی های مهندسی سبک ساخته می شود و معمولا به سادگی در محل به یکدیگر متصل می شوند.

دیجیتالی ترین خانه جهان, خانه های دیجیتالی

تخته های چند لایی که برحسب نیاز و به طور رایانه ای برش می خورند به سادگی به یکدیگر متصل می شوند

از آنجا که این اجزا براساس نیاز تولید می شوند هزینه ها در کمترین حالت خود حفظ می شود و زمان هدر رفته به صفر می رسد که براساس اظهارات مدیرعامل این شرکت، این امر به سیستم ساخت ارتباطی ندارد بلکه به شیوه کار مربوط می شود.

این شیوه منحصر به فرد ساخت و ساز کنترل کیفیت در محل، پیش بینی پذیری، کاهش هزینه، سرعت، کاهش اثرات کربنی و قابلیت انعطاف را فراهم می کند. علاوه بر اینکه فرآیندهای هر پروژه دارای یک طراحی منحصر به فرد است که براساس نیاز و خواسته ساکنان آینده خانه فراهم می شود.

دیجیتالی ترین خانه جهان, خانه های دیجیتالی

طراحی این خانه به شیوه ای است که دارای کمترین میزان هدررفت انرژی خواهد بود

هرکدام از این خانه ها دارای محفظه حرارتی است که توسط یک کلید خاموش و روشن می شود، این اقدام موجب می شود که انرژی در خانه ذخیره شده و کمترین میزان انرژی هدر برود. حتی طراحی این خانه ها می تواند به طوری صورت پذیرد که دربرگیرنده سیستم حرارتی خورشیدی و صفحات فتوولتائیک باشد..../مهر