متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

اپلیکیشن فیلم و سریال IMDb برای iOS


IMDB بزرگترین و کاملترین سایت در زمینه اطلاعات فیلم های تلویزیونی و سینمایی است که هم اکنون اطلاعات بیش از ۲ میلیون عنوان فیلم و ۴ میلیون نفر از هنرپیشه ها‌، کارگردانان و … را در خود جای داده است .

 
 
 
 
  صبح بخیر: IMDB بزرگترین و کاملترین سایت در زمینه اطلاعات فیلم های تلویزیونی و سینمایی است که هم اکنون اطلاعات بیش از ۲ میلیون عنوان فیلم و ۴ میلیون نفر از هنرپیشه ها‌، کارگردانان و … را در خود جای داده است.



اپلیکیشن IMDb Movies & TV که برای iDevice شما طراحی شده است به شما کمک می کند تا دسترسی به این اطلاعات را به سادگی چند کلیک برای خود فراهم آورید. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به امکان رای دهی به فیلم ها، مشاهده تریلر فیلم ها، لیست فیلم های در حال اکران و … اشاره نمود.



لینک دانلود مستقیم از iTunes


ویدیو مرتبط :
فروشگاه فیلم و سریال IMDb Shop

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت این سریال با فیلم روح غیر قابل انکار است



 

 شباهت این سریال با فیلم روح غیر قابل انکار است

 

 

سجاد ابوالحسنی گفت: در مواجه با بن بست در داستان سریال از فیلم «روح» الگوبرداری شده و من باید اعتراف کنم که شباهت این سریال با فیلم غیر قابل انکار است.

سجاد ابوالحسنی نویسنده سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» در گفت وگو با خبرنگار رادیو تلویزیون برنا گفت: قصه اصلی این سریال حول محور جوانی بود که روح از بدنش خارج شده و می تواند وارد خواب زنده ها شود.

وی تصریح کرد: ایده اصلی سریال از دوسال پیش شکل گرفت، قصه روحی که می تواند وارد خواب زنده ها شود، به هزاران شکل قابل اجرا بود. ما در این ژانر مشکل داستان گویی نداشتیم ،این قصه جای کار زیادی داشت و می شد پیچ های عجیب و غریبی به آن افزود.

ابوالحسنی در پاسخ به این سوال که چرا قصه با ورود روح های دیگر ادامه پیدا نکرد، یادآور شد: قصد ما این بود که مخاطب با شخصیت های اصلی داستان پیش برود و درگیر شخصیت های دیگر و یا به عبارتی روح های سرگردان دیگر نشود.

وی همچنین در پاسخ به این که ادعا می شود قصه «پنج کیلومتر تا بهشت»، برگرفته از فیلم «روح» است، خاطرنشان کرد: فیلم روح با کارگردانی و بازیگری درخشان بازیگران مطرح دنیا، یکی از فیلم های برجسته در این ژانر است، اما من با قاطعیت می گویم که این سریال کپی برداری از فیلم روح نیست. هرچند که در مواجه با بن بست در داستان سریال از این فیلم الگوبرداری شده و من باید اعتراف کنم که شباهت این سریال با فیلم روح غیر قابل انکار است.

نویسنده سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» ادامه داد: نوع ارتباطی که در سریال وجود دارد با آنچه در فیلم روح به آن پرداخته شده، بسیار متفاوت است، ما در این سریال از قراردادهایی استفاده کردیم که برای مخاطب ایرانی قابل درک و پذیرش باشد. به طور مثال نحوه ورود روح به خواب نیز با ذائقه مخاطب ما تطبیق داده شده است.

وی افزود: سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» مانند بسیاری از سریال ها یکباره به پایان نمی رسد، همه شخصیت ها در قسمت های پایانی با پیچیدگی هایی مواجه می شوند و آنچه برای مخاطبان جذاب خواهد بود، این است که سریال در چند قسمت به پایان می رسد نه فقط در قسمت پایانی..... / شبکه خبری برنا