متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

اطلاعیه هیات نظارت درباره چگونگی اعلام شکایت



اخبار جدید,خبرهای جدید,انتخابات

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کسانی که از نحو‌ه‌ برگزاری انتخابات شکایتی داشته باشند می‌توانند ظرف 7 روز از تاریخ اخذ رای شکایات مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان (و یا دفاتر نظارت شورای نگهبان در سراسر کشور) تسلیم دارند.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کسانی که از نحو‌ه‌ برگزاری انتخابات شکایتی داشته باشند می‌توانند ظرف 7 روز از تاریخ اخذ رای شکایات مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان (و یا دفاتر نظارت شورای نگهبان در سراسر کشور) تسلیم دارند.

به گزارش ایسنا، متن پنجمین اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات به شرح زیر است:

«با حمد بیکران به درگاه حضرت احدیت، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم فهیم و بصیر در پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بیعت مجدد با امام راحل (ره) و لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سپاس از تلاش بی وقفه‌ کلیه هیات‌ها و عوامل نظارت و اجرایی و انتظامی در سراسر کشور که با کمال دقت و هوشیاری در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی تمامی مساعی خود را بکار بسته‌اند، به اطلاع می‎رساند در اجرای ماده 69 آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره 1 ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کسانی که از نحو‌ه‌ برگزاری انتخابات شکایتی داشته باشند می‌توانند ظرف 7 روز از تاریخ اخذ رای (94/12/7 لغایت 94/12/13) شکایات مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان (و یا دفاتر نظارت شورای نگهبان در سراسر کشور) تسلیم دارند.

نشانی دبیرخانه مرکزی: تهران خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شهیدان شاداب، روبروی هتل قدس، محل اخذ شکایات.

بدیهی است بر اساس تبصره 2 ماده مذکور، شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

ضمناً مستند به تبصره 3 این ماده در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد، قابل تعقیب و پیگیری است.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی»

 

اخبار انتخابات - ایسنا


ویدیو مرتبط :
اعلام اعضای شورای نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیات نظارت برمطبوعات به روزنامه بهارتذكرداد




 

اخبارسیاسی

 

هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه ۱۷ اسفندماه خود موضوع تخلفات مطبوعات عامه‌پسند را مورد بررسی قرار داد و به ۱۶ نشریه و یك روزنامه تذكر داد.

 

روزنامه بهار به دلیل آنچه كه هیات نظارت بر مطبوعات آن را پخش شایعه و نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی مبنی بر تغییر رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی این روزنامه دانست،تذكر گرفت.

به گزارش ایلنا،هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه ۱۷ اسفندماه خود موضوع تخلفات مطبوعات عامه‌پسند را مورد بررسی قرار داد و به ۱۶ نشریه و یك روزنامه تذكر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،هیات نظارت بر مطبوعات در این جلسه موضوع تخلفات مطبوعات عامه‌پسند را مورد بررسی قرار داد و بر اساس نتایج این بررسی مقرر شد به نشریات نسل امروز، بانوی شرقی، آینه زندگی، پیام آور، سپیدار، پیشخوان، زندگی ایرانی، مداد رنگی،زندگی ایده‌ال، رویش، كوه نور،توحید،راه زندگی، سینمای امروز،چلچراغ و فوتبال به علت عدم پایبندی به رسالت مطبوعاتی، فعالیت برخلاف زمینه مصوب، استفاده ابزاری از تصاویر، درج مطالب سطحی و فاقد ارزش رسانه‌یی، ترویج تجملات، تبلیغ مدگرایی و مصرف‌گرایی در شماره‌های اخیر تذكر داده شود.

همچنین موضوع تخلف روزنامه بهار در این جلسه مطرح و مقرر شد، با توجه به پخش شایعه و نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی مبنی بر تغییر رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران به این روزنامه نیز تذكر داده شود.