متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

ارتباط سیگار با جوش صورت!


جود آن‌كه بیشتر نوجوانان به آكنه مبتلا می‌شوند اما15 درصد از زنان 20 تا 29 سال هم هنوز از جوش‌های پوستی خود شكایت می‌كنند. جالب است بدانید، حتی برخی از مشهورترین ستاره‌های سینما و موسیقی جهان نیز با این معضل دست‌وپنجه نرم می‌كنند و مجبورند با لوازم آرایش، جوش‌های صورت خود را پنهان كنند


ویدیو مرتبط :
بهترین درمان برای جوش صورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتباط بالش با "جوش صورت"



اخبار ,اخبار علمی , ,جوش صورت

 

اخبار علمی - ارتباط بالش با "جوش صورت"

موها آغشته به چربی هستند و این چربی سریعا با هر پارچه و یا ملحفه ای که در ارتباط باشند جذب آن می شود و محیطی برای "رشد میکروب ها" فراهم می کند.

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد عامل اصلی دیر بهبود یافتن جوش ها و لکه های صورت را باید در لا به لای موهایتان جستجو کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ موها آغشته به چربی هستند و این چربی  سریعا با هر پارچه و یا ملحفه ای که در ارتباط باشند جذب آن می شود و محیطی برای "رشد میکروب ها" فراهم می کند.
 
بررسی ها نشان می دهند ارتباط نزدیکی بین ملحفه و بالشت با جوش ها وجود دارد و این در حالی است که دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران افرادی که از جوش های چرکی روی صورت خود رنج می برند دریافتند علت اصلی بروز آنها و وقفه طولانی مدت در بهبود نیافتن آنها بالشت است.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند بالشت ها هر 2 هفته یک بار باید با "شوینده های بهداشتی" و مواد ضد عفونی شسته شوند و اگر موهای چربی دارید زمان حمام رفتن‌هایتان را بازهای کوتاه تری کنید تا از شر جوش های صورت خلاص شوید. 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران