ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

5 سرمربی لیگ برتری که بالاترین دستمزد را می گیرند، بشناسید



اخبار,اخبار ورزشی, دستمزد مربیان لیگ برتری

اگر می خواهید بدانید دستمزد مربیان لیگ برتری چقدر است و چه کسانی بالاترین دستمزد را می‌گیرند گزارش زیر را بخوانید.

 16 سرمربی شاغل در لیگ برتر ایران روی هم حدود 16 تا 18 میلیارد تومان قرارداد دارند و نسبت به سطح فوتبال ایران در دنیا و پولی که مربیان در سرتاسر دنیا می‌گیرند دستمزدشان اصلا کم نیست.

گران‌ترین مربیان لیگ پانزدهم امثال برانکو، اسکوچیچ، تونی، قلعه‌نویی و دایی هستند. 3 نفر اول که خارجی‌اند و طبیعی است چون به دلار پول می‌گیرند قراردادشان بالاست. دایی و قلعه‌نویی هم که معمولا قراردادهای خوبی می‌بندند. آن‌ها آخرین مربیانی بودند که به لیگ برتر اضافه شدند و حالا باید دید آیا در صبا و ملوان نتیجه می‌گیرند یا نه؟

در لیگ برتر مربی زیر 500 میلیون نداریم و بیشترین قرارداد هم با احتساب پول مالیات مربوط به برانکو می‌شود که حدود 2 میلیارد تومان برای پرسپولیس آب می‌خورد.

 حالا به رقم 16 تا 18 میلیارد تومان دستمزد دستیاران مربیان لیگی را هم اضافه کنید تا ببینید باشگاه‌ها چه پولی برای نیمکت‌ها می‌دهند و در عوض چه بهره‌ای می‌برند.

 

 اخبار   ورزشی  -  جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- آنالیز و بررسی دستمزد بازیکنان لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی لیگ برتری هم در پارتی شبانه



 

سرمربی لیگ برتری هم در پارتی شبانه

 

پس از اینکه شب گذشته مأموران پلیس چند پارتی مختلط شبانه را منهدم کردند و در این میان، ده‌ها نفر از جمله چند فوتبالیست معروف را بازداشت کردند خبر رسید که یک سرمربی لیگ برتری هم در بین بازداشت‌شدگان وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، بنا بر این گزارش، در یکی از این پارتی‌های متمول شبانه ـ که در شمال تهران برگزار شد ـ حدود 50 نفر بازداشت شدند که در میان دستگیرشدگان، علاوه‌بر چند نفر از بازیکنان مشهور فوتبال کشور که در تیم‌های لیگ برتر، مشغول بازی هستند، نام یک سرمربی لیگ برتری هم در بین آنها دیده می‌شود.

همه دستگیرشدگان، با تکمیل پرونده، تحویل دستگاه قضائی شدند.

گفتنی است، چندی پیش نیز 3 فوتبالیست معروف تهرانی در این‌گونه پارتی‌ها دستگیر شده بودند که همان شب با تلاش سرمربی تیم و گذاشتن وثیقه، آزاد شدند.