ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

10 درصد قرارداد صادقیان کسر شد


این حکم قابل برگشت و تجدیدنظر نیست.

آی اسپورت: سخنگوی باشگاه فوتبال پرسپولیس دقایقی قبل حکم نهایی کمیته انضباطی در راستای پرونده جدید پیام صادقیان را رسانه ای کرد. به گزارش آی اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی خواجه وند امروز اعلام کرد که باشگاه به سبب اخراج غیرفنی صادقیان و خشونت دوباره او در زمین و با توجه به اینکه پیام پیش از این در این مورد قول هایی به رحیمی داده بود، درباره این بازیکن جوان تصمیم گیری کرده است.

بر اساس تصمیم امروز کمیته انضباطی سرخپوشان، 10 درصد قرارداد فصل جاری صادقیان به عنوان جریمه کسر خواهد شد. به گفته مدیران پرسپولیس، این حکم قابل برگشت و تجدیدنظر نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
به دست آوردن تعداد کسر دلخواه بین دو کسر - حسن سالمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرار به کسر 30 درصد از قرارداد خود جریمه شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با حکم کمیته انضباطی باشگاه استقلال جاسم کرار به دلیل تخلفاتی که در چند وقت اخیر از او سر زده بود، به کسر 30 درصد از قرارداد خود جریمه شد.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال روز سه شنبه در ساختمان باشگاه استقلال درباره موضوع کرار جاسم تشکیل جلسه دادند. این اعضا طبق خواسته بهرام افشارزاده درباره پرونده کرار جاسم تشکیل جلسه دادند که پس از بررسی گزارشات رسیده از سوی کادر فنی و بررسی مشکلات پیش آمده از سوی این بازیکن که ترک اردوی تیم فوتبال

استقلال یکی از آنها بوده است، حکمی صادر کرد. متن این حکم در ادامه می آید:

در خصوص بازیکن کرار جاسم محمد نظر به اینکه اصل بر صحت گزارش مقام رسمی باشگاه است، تخلفات نامبرده محرز و با عنایت به سوابق انضباطی نامبرده مشارعلیه به شرح ذیل محکوم می شود:

الف- در خصوص چهار جلسه غیبت در تمرین تیم برای نوبت اول و دوم به استناد بند 2-4-1-3  و برای نوبت سوم و چهارم با استناد به بند 9-3-1-3 جمعا کسر 14% از مبلغ قرار داد محکوم می‌گردد.

ب- در خصوص تخلف عدم رعایت قوانین اردویی و یازده مورد عدم هماهنگی در پوشش لباس و ترک اردو شبانه روزی مستندا به کدهای انضباطی 2-1-3 و 9-3-1-3 جمعا کسر 10% محکوم می شود.

ج- در خصوص تخلف مشارعلیه دایر بر هفت مورد مصاحبه با رسانه ها بدون اجازه روابط عمومی مستندا به کد 3-4-1-3 کسر 1% از مبلغ قرار داد محکوم می گردد.

د- در خصوص توهین به عضو کادر فنی آقای فرزاد مجیدی در تاریخ 13/6/94 و ترک اردو به استناد کد انضباطی 6-1-3 به کسر 5% از مبلغ قرارداد محکوم می گردد.

رای صادره ظرف 10 روز پس از ابلاغ در کمیته محترم استیناف قابل تجدید نظر خواهی می‌باشد.

بنابر این حکم کرار جاسم محمد مجموعا به کسر 30% از مبلغ قرارداد خود محکوم شد.

 

اخبار ورزشی  - فارس