ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک کارشناس: هر دو تیم 1 پنالتی داشتند


کارشناس داوری کشورمان گفت: قضاوت یدالله جهانبازی در کل بد نبود اما او باید برای هر دو تیم اعلام پنالتی می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: نوید مظفری‌ در خصوص قضاوت یدالله جهانبازی در نیمه اول دربی ۷۹ اظهار داشت: در ۶ دقیقه ابتدایی بازی در یکی دو صحنه مشاجره لفظی بین بعضی از بازیکنان بوجود آمد که بیشتر به خاطر هیجان بازی بود اما داور هر با توقف مسابقه سعی کرد جو را آرام کند که در این کار موفق بود.

وی ادامه داد: مهمترین صحنه بازی در نیمه اول خطایی بود که بنگر در درون محوطه جریمه روی هاشم بیک‌زاده مرتکب شد اما داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. در آن صحنه بنگر با تکل محکم خود توپ و بازیکن حریف را با هم درو کرد و صددرصد مرتکب خطا شد.
کارشناس داوری کشورمان تاکید کرد: گل استقلال کاملا صحیح بود و مشکلی نیست.

وی در خصوص قضاوت داور مسابقه در ۴۵ دقیقه دوم تاکید کرد: در دقیقه ۴۶ بازی داور به درستی آوانتاژ نشان داد اما در دقیقه ۵۵ او می‌توانست به محسن بنگر به خاطر خطای شدید روی آرش برهانی اخطار دهد که از این کار صرف‌نظر کرد. هر چند به این بازیکن یک دقیقه بعد به خاطر خطای شدید دیگری کارت زرد نشان داد.

مظفری‌ یادآور شد: در دقیقه ۶۳ اخطاری که داور به آندرانیک داد تصمیم درستی بود. ضمن اینکه هر دو گل پرسپولیس در نیمه دوم کاملا صحیح و اخراج عالیشاه به خاطر درآوردن پیراهنش تصمیم درستی بود. این بازیکن در صحنه درگیری‌اش با میلاد فخرالدینی نیز اخطار اول را دریافت کرده بود که آن هم اشکالی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه گل دوم استقلال به درستی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد، خاطرنشان کرد: بازی در دقایق پایانی بسیار حساس شده بود و داور در تمام صحنه‌هایی که به بازیکن دو تیم اخطار داد به درستی عمل کرد. در دقیقه ۹۵ بازی او باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کرد که مرتکب اشتباه شد.

این کارشناس داوری در خاتمه گفت: قضاوت داور در کل بد نبود او در دو صحنه که می‌توانست خطای پنالتی برای دو تیم بگیرد به راحتی از کنار آن صحنه‌ها گذشت تا در این زمینه دو امتیاز منفی گرفته باشد.


ویدیو مرتبط :
کارشناس برنامه نود:پتالتی ملوان, پنالتی نبود.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:رای جلوگیری از قهرمانی سپاهان،پنالتی ما گرفته نشد!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

از فغانی بعید بود

خوروش: برای جلوگیری از قهرمانی سپاهان، باز هم پنالتی ما گرفته نشد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: باز هم برای جلوگیری از قهرمانی سپاهان پنالتی ما گرفته نشد.

رسول خوروش در گفت و گو با  فارس در مورد قضاوت علیرضا فغانی در بازی این تیم مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: مشکلات داوری برای سپاهان به هفته ای یک بار رسیده و دیگر پنالتی ها ما گرفته نمی شود. باز هم در راستای جلوگیری از قهرمانی سپاهان پنالتی ما مقابل فجرسپاسی گرفته نشد.

وی افزود: این اشتباه از سوی فغانی بعید بود. البته ما کماکان می گوییم که این اشتباهات سهوی است. روز گذشته برای ما جالب این بود که داور می گفت من صحنه خطا را ندیدم اما کمک داور هم می گفت من فکر می کردم فغانی صحنه خطا را دیده و اعلام به پنالتی می کند.

خوروش ادامه داد: گاهی نگرفتن پنالتی روی نتیجه تاثیری ندارد مثل بازی با سایپا که 3 بر صفر جلو بودیم اما در یک بازی مثل دیروز می توانستیم روند مسابقه را عوض کنیم.

سرپرست سپاهان تاکید کرد: ما هیچ وقت قبل از نظر کارشناسان در مورد قضاوت داور صحبت نمی کنیم اما روز گذشته صحنه خطا به قدری واضح بود که نیاز ندیدیم تا برنامه 90 صبر کنیم.

فغانی یکی از بهترین داوران ایران و آسیاست

یاوری: اصفهانی‌‌ها اگر می‌بردند چمن ورزشگاه خوب بود؟/می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: ‌اگر سپاهانی‌ها می‌توانستند برابر ما به برتری دست یابند، چمن ورزشگاه خوب بود؟

محمود یاوری در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص تساوی تیم‌های فجر سپاسی و سپاهان عنوان کرد: بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه سپاهان خلق کردند. در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم. می‌توانستیم برابر سپاهان به برتری دست یابیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان دوندگی و انگیزه زیادی دارند اما تجربه لازم را ندارند و شاید موقعیت‌های زیادی را از دست بدهند. چند فرصت بسیار خوب داشتیم که بازیکنان نتوانستند به گل تبدیل کنند. مدافعان سپاهان و دروازه‌بان این تیم فشار ما را تحمل کردند و نگذاشتند تیم ما به گل برسد.

یاوری در مورد اعتراض مسئولان سپاهان نسبت به داوری یادآور شد: فغانی یکی از بهترین داوران ایران و آسیا است. صحنه‌هایی بود که می‌توانست مورد اعتراض ما باشد مثل صحنه‌ای که به بازیکن عصبی ما کارت زرد نشان داد. داور در آن صحنه می‌توانست بازیکن عصبی ما را آرام کند و صحنه را مدیریت کند تا بازیکن ما گل خود را می‌زد و کارتی هم دریافت نمی‌کرد.

وی درباره اعتراض سپاهانی‌ها به چمن ورزشگاه شیراز و اینکه گفته‌اند در صورتی که مسئولان فیفا از چمن ورزشگاه بازدید کنند لیگ ایران را تعطیل خواهند کرد، اظهار داشت: خود اصفهانی‌ها در چمن مصنوعی تمرین می‌کنند. اگر برده بودند چمن ورزشگاه ایرادی نداشت؟ نمایندگان فیفا ورزشگاه شیراز را مورد تائید قرار دادند و نباید چنین مسائلی را مطرح کرد. ما هفته آینده برابر داماش در زمین مصنوعی بازی خواهیم کرد. این مسائل را به وجود نخواهیم آورد زیرا میزبان باید به هرحال از شرایط خود بهره ببرد./فارس