ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک «مار» در رختکن راه‌آهن پیدا شد!/ ماموران آتش‌نشانی در آزادی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یک «مار» در رختکن راه‌آهن پیدا شد!/ ماموران آتش‌نشانی در آزادی

خبرگزاری فارس: یک مار در رختکن تیم راه‌آهن پیدا و باعث شد ماموران آتش نشانی در ورزشگاه آزادی حضور یایند.

در پایان بازی استقلال و راه‌آهن، اتفاق عجیبی رخ داد و یک مار در رختکن تیم راه‌آهن پیدا شد. به همین دلیل ماموران آتش‌نشانی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا مار را از رختکن خارج کنند.

این مسئله باعث شد علی دایی که می‌خواست با بازیکنانش صحبت کند، ماموران را از رختکن بیرون کند تا بتواند با بازیکنانش صحبت کند. ماموران آتش‌نشانی در بیرون از رختکن راه‌آهن منتظر بودند پس از اتمام صحبت های دایی برای خارج کردن مار به رختکن بروند./فارس


ویدیو مرتبط :
نجات یک سگ از رودخانه یخ زده توسط ماموران آتش نشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقرار ماموران آتش‌نشانی در 1000 نقطه از پایتخت در چهارشنبه‌سوری



 اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سازمان آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار عوامل آتش‌نشانی در 1037 نقطه از پایتخت در چهارشنبه سوری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره تمهیدات آتش نشانی برای چهارشنبه سوری اظهار کرد: جلسات هماهنگی برای چهارشنبه سوری از مدت‌ها قبل در سازمان آتش نشانی آغاز و در نهایت تصمیم بر این شد که آتش‌نشانان در 1037 نقطه از پایتخت مستقر شود. علاوه بر آن نیز تمامی 121 ایستگاه آتش‌نشانی در آماده باش کامل باشند.

وی با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان در روز چهارشنبه سوری از ساعت 16 روز سه شنبه آغاز شده و حداقل تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت، گفت: در این شب 2739 آتش نشان در 1037 نقطه از پایتخت مستقر شده و 235 دستگاه خودروی سنگین، 233 دستگاه خودروی سبک و 1017 دستگاه موتورسیکلت در اختیار آنان قرار خواهد داشت.

ملکی افزود: همچنین 452 تیم آتش‌نشان نیز با تجهیزات خود به شکل پیاده در برخی از نقاط پایتخت مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به آماده باش 121 ایستگاه آتش نشانی در این شب درباره نقاط پرحادثه در چهارشنبه سوری به ایسنا گفت: پراکندگی حوادث در سال‌های اخیر بیانگر این است که نمی‌توان به طور قطع چند نقطه را به عنوان نقاط حادثه‌خیز انتخاب و معرفی کرد. گاهی سنگین‌ترین حوادث در مناطقی رخ می‌دهد که در گذشته وقوع آن سابقه نداشته است و به همین دلیل است که آتش‌نشانان در سراسر تهران حضور خواهند داشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در نقاطی که در سال‌های قبل فراوانی وقوع حوادث بیشتر بوده نیروی بیشتری نیز مستقر شده اما در مجموع استقرار نیروهای آتش نشانی در سراسر پایتخت است.

تجهیز نیروهای خدماتی شهرداری به خاموش‌کننده‌های دستی

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر عوامل آتش‌نشانی با حضور در برخی از مدارس نسبت به آموزش دانش‌آموزان و ارائه توصیه‌های لازم به آنان اقدام کرده‌اند گفت: در سال جاری از ظرفیت‌ نیروهای خدماتی شهرداری نیز استفاده کرده و آنان نیز به خاموش‌کننده‌های دستی مجهز شده‌اند تا در صورت بروز حوادث به کمک آتش‌نشانی بیایند.

ملکی استفاده از ظرفیت آتش‌نشانان داوطلب را نیز امری مهم برشمرد و گفت: در همین راستا از مدتی قبل با کمک سرای محلات و ایستگاه‌های آتش‌نشانی اقدام به آموزش به آتش نشانان داوطلب شده تا آنان در این شب در محل زندگی خود نقشی پیشگیرانه داشته و از حوادث پیشگیری کنند.


اخبار اجتماعی  -  ایسنا