ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک سوپر استار دیگر دنیای فوتبال در لیگ هند!



اخبار,اخبار ورزشی,کاکا

هندی ها که برای عرض اندام در فوتبال آسیا روی اسطوره های فوتبال دنیا حساب کرده اند اینبار به سراغ کاکا رفته اند.

کاکا مرد سال سابق فوتبال جهان که هم اکنون در اورلاندو سیتی آمریکا بازی می کند مورد توجه یک تیم هندی به نام کلکته قرار گرفته و هیچ بعید نیست همانند اسطوره هایی نظیر الساندرو دل پیرو و یا ماتزاری راهی شبه قاره هند شود.

 

دومین فصل سوپرلیگ هند از چندی دیگر آغاز می‌شود و باشگاه کلکته نیز برای تقویت تیم خود به سراغ چند بازیکن بزرگ رفته است که یکی از آنها کاکا، بازیکن سابق میلان و رئال مادرید است. کاکا سه ماه دیگر با اورلاندو قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد اعلام می شود.

مدیر باشگاه کلکته درباره جذب کاکا گفت: مذاکرات خوبی داشتیم و هنوز هم با تیم آمریکایی در حال مذاکره هستیم تا کاکا را به خدمت بگیریم. هر وقت این قرارداد نهایی شد خبرش را رسانه‌ای خواهیم کرد.

 

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120- نگاهی به سوپر لیگ کشور هند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ رویایی فوتبال قطر؛ شوکی به دنیای فوتبال



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

لیگ رویایی فوتبال قطر؛ شوکی به دنیای فوتبال

قطر قصد دارد مسابقاتی بین المللی را تحت عنوان ˈلیگ رویایی فوتبالˈ به راه بیندازد که دنیای فوتبال را شوکه خواهد کرد.

به گزارش روزنامه تایمز انگلیس، در این لیگ (DFL) که قرار است هر دو سال یکبار به میزبانی ورزشگاه خلیفه دوحه و با حمایت خانواده سلطنتی قطر برگزار شود، 24 تیم حضور خواهند داشت.

گفته می شود این رقابت ها در حد مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا و جام باشگاه های جهان خواهد بود و جوایز نقدی هنگفتی برای تیم های شرکت کننده در آن در نظر گرفته شده است.

لیگ رویایی فوتبال که اولین دوره آن احتمالا سال 2015 برگزار می شود، شاید تهدیدی برای فیفا و یوفا به شمار بیاید اما قطعا گام دیگری در جهت شناساندن قطر به عنوان یک قدرت رو به رشد در فوتبال جهان خواهد بود. کشوری که میزبانی جام جهانی 2022 را بر عهده دارد.

مسوولان برگزاری این لیگ قصد دارند برای جلب رضایت تیم های مطرح دنیا مثل بارسلونا و منچستریونایتد برای شرکت در مسابقات پیشنهاد پرداخت حدود 175 میلیون پوند به آنها بدهند. چنین مبلغی روی رقابت های معتبر دنیا مثل لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا سایه سنگینی خواهد افکند چراکه جایزه نقدی این مسابقات 595 میلیون پوند است و چلسی که سال گذشته به عنوان قهرمانی رسید مبلغ 47.3 میلیون پوند دریافت کرد.

از سوی دیگر بسیاری از باشگاه های ثروتمنداروپا می توانند از این طریق بر مقررات مالی جدید اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) غلبه کنند.

با وجود این هنوز معلوم نیست کدام تیم ها در مسابقات لیگ رویایی شرکت خواهند کرد. این رقابت ها قرار است 16 تیم ثابت داشته باشد و هشت تیم دیگر به صورت دوره ای دعوت شوند.

بنابراین گزارش، مسوولان برگزاری لیگ رویایی قصد دارند حداقل چهار تیم از لیگ برتر انگلیس در این رقابت ها شرکت کنند.

مقامات یوفا، لیگ برتر انگلیس و دیگر باشگاه های مطرح دنیا هنوز اظهار نظری در این باره نکرده اند اما یک منبع نزدیک به مسوولان برگزاری لیگ رویایی گفته است: قطری ها قبلا نشان داده اند که اگر بخواهند اتفاقی بیفتد، هرچه قدر پول لازم باشد خرج می کنند تا آن اتفاق بیفتد. صنعت فوتبال هم نشان داده است هر چیزی قیمت خودش را دارد و اگر پول باشد امکان هر چیزی وجود دارد./ایرنا