ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک بلژیکی سرمربی موقت قوچان‌نژاد شد


یک مربی بلژیکی به طور موقت هدایت تیم فوتبال چارلتون اتلتیک را بر عهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم: پس از شکست 3 بر صفر خانگی شنبه شب چارلتون مقابل برنتفورد در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ بود که سران این باشگاه به دلیل تداوم ناکامی‌های این تیم اقدام به اخراج گای لوزون، سرمربی 40 ساله خود کردند.

لوزون در ماه ژانویه 2015 بود که هدایت چارلتون را بر عهده گرفته بود و با اخراج او نیز دستیارانش نیز از سمت خود کنار گذاشته شدند. چارلتون‌ اتلتیک در حال حاضر با هفت شکست در رده بیست‌ودوم جدول 24 تیمی چمپیونشیپ قرار دارد.

سران این باشگاه حالا تأیید کردند به طور موقت هدایت تیم خود را به کارل فرایه بلژیکی، سرمربی فصل گذشته «هامه» دسته سومی بلژیک سپرده‌اند.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون سابقه بازی در تیم‌های بلژیکی سن‌ترویدن و استاندرد لیژ دارد، شاید این تغییر مربی به سود او باشد.


ویدیو مرتبط :
رضا قوچان نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوچان نژاد بهترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران را معرفی کرد



 

مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه اجتماعی خود نوشت: «ملت ایران نصف کارهایی که کی روش کرده را نمی دانند.»

 رضا قوچان نژاد در صفحه اجتماعی خود به تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و با انتشار عکسی از این مربی پرتغالی نوشت:

 «بزرگترین سرمربی در تاریخ فوتبال ایران خودت هستی آقای کی روش. زحمت هایی که شما کشیدی واسه فوتبال ایران، حیف که ملت ایران که اینقدر دوستون دارن نصف کارهایی که شما کردین رو نمی دونن. بهتون افتخار می کنیم و با کمک خدا همینطور این راه رو ادامه میدیم به روسیه 2018 ایشالا. این فقط حرف های من نیست، حرف 70 میلیون ایرانی هست. دوست داریم مرد بزرگ. زنده باد ایران»

 

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی  - جام نیوز