ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل های من زیباتر از گل های مسی بودند



اخبار,اخبارورزشی,مارادونا

اسطوره فوتبال آرژانتین اعتقاد دارد که از مسی گل های زیباتری بثمر رسانده است .

 دیگو مارادونا اعتقاد دارد که لیونل مسی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا است .

مارادونا به سی ان ان گفته است :" من فکر می کنم که گل ها باید با سبک مشخصی بثمر برسند . فکر می کنم مسی در حال پیدا کردن سبک گلزنی مخصوص به خودش است ولی در این بین موفق شده گل های زیادی بزند . به احتمال زیاد سبک خودش را به زودی پیدا می کند.

فکر می کنم که من از همان ابتدا سبک خودم را داشتم برای همین فکر می کنم که احتمالا در این زمینه از مسی بهتر بودم ولی مسی ۳۰۰ گل زده است در حالی که من کمتر از ۲۰۰ گل در دوران فوتبالم بثمر رساندم . نکته این است که گل های من زیباتر بودند . " 


 اخبار ورزشی  -  نود 


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده مسی به بیلبائو (مقایسه گل مسی بامارادونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه مسی برای هدیه کردن گل به مادرش!



 

 

 

جریمه مسی برای هدیه کردن گل به مادرش!

 

 

لیونل مسی علاقه زیادی به مادرش دارد و در بازی اخیر با راسینگ سانتاندر هدیه ای به یاد ماندنی به او داد . او گلی که دراین بازی به ثمر رساند را به مادرش هدیه کرد وپس از زدن گل دوربین به روی پیراهن او رفت که رویش نوشته شده بود تولدت مبارک مامی . داور بازی توجهی به این شیوه شادی بازیکن سال جهان نکرد اما آن را در گزارش بازی منظور کرد .کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از بررسی گزارش بازی تصمیم گرفته تا مسی را با توجه به بند نهم قانون شادی پس از گل جریمه نقدی کند که می تواند بین دو تا سه هزار یورو باشد . علاوه بر این یک کارت زرد هم برای او ثبت خواهدشد .

 

مسی هنوز به این رای کمیته انضباطی اعتراضی نکرده است .../خبر آنلاین