ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گله مانژوکیچ از شرایطش در یوونتوس


ستاره کروات یوونتوس از روزهای سختش در این تیم ایتالیایی سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیا ست، ماریو مانژوکیچ در فصل جابه‌جایی تابستانی سال قبل راهی یوونتوس شد. این بازیکن کروات بعد از حضور در اتلتیکو مادرید، ترجیح داد راهی فوتبال ایتالیا شود تا جانشین کارلوس توس در یوونتوش شود.

مانژوکیچ نتوانسه است انتظارات را در تیم جدیدش بر آورده کند و این موضوع را خود او هم قبول دارد تا جایی که اعتراف کرد بدترین روزهای فوتبالی خود را در یووه پشت سر می‌گذارد.

او گفت: در یوونتوس با بدشانسی مواجه شدم. شروع خوبی با این تیم نداشتم و متاسفانه دچار آسیب دیدگی هم شدم و این باعث شد تا به کلی از روزهای اوج خود فاصله بگیرم. بعضی از شب ها تا دیر وقت بیدار می مانم و به این موضوع فکر می کنم. این سوال را از خود می‌پرسم که چرا به این روز افتاده ام و به دنبال راه حل می گردم. هرگز در دوران فوتبالی خود چنین روزهای سختی را تجربه نکردم.

ستاره پیشین بایرن مونیخ ادامه داد: بازیکنی نیستم که به دنبال عذر و بهانه باشم بلکه توانایی خود را در میدان اثبات می کنم اما باید این را بگویم که در نخستین دیدار خود برابر اودینزه دچار التهاب شدید شدم و مجبور بودم که برای کم کردن درد دارو مصرف کنم. دو ماه درد کشیدم و نتوانستم به خاطر آسیب دیدگی به میدان بروم. روزهای بسیار سختی بود. بدترین روزهای عمرم را در یوونتوس تجربه کردم.

او در پایان سخنانش درباره رابطه اش با آلگری هم گفت: او کمک زیادی به من کرد. آلگری به توانایی‌هایم ایمان دارد و این بهترین چیزی برای من است. سرمربی تیم گفت که باید هر چه زوتر برگردم و به تیم کمک کنم. خودم را مدیون او می دانم و نهایت تلاشم را به کار می گیریم تا به روزهای اوج خود برگردم.


ویدیو مرتبط :
گل مانژوکیچ؛ یوونتوس-لاتزیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوری یک ماهه مانژوکیچ از ترکیب یوونتوس


مهاجم کروات بیانکونری تا چهار هفته‌ نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و اینتر برگزار شد که تورینی‌ها با سه گل اینتر را شکست دادند.

پای چپ ماریو مانژوکیچ در این دیدار آسیب دید و پس از آزمایش‌های پزشکی مشخص شد نزدیک به یک ماه از میادین دور خواهد بود. بازیکن 29 ساله کروات به احتمال فراوان، دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ را از دست خواهد داد. این بازی چهارم اسفند برگزار می‌شود.

پیش از اتلتیکومادرید، مانژوکیچ در سال‌های 2012 تا 2014 عضو بایرن بود. او تابستان سال 2015 با قهرمان ایتالیا قرارداد امضا کرد.