ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلر پرسپولیس در دروازه تیم ملی بوسنی


یکی از 3 دروازه بان تیم ملی بوسنی در رقابت های جام جهانی 2014، چهره نام آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی به شمار می رود. این گلر 33 ساله سابقه بازی برای باشگاه پرسپولیس تهران را دارد.

آی اسپورت: یکی از 3 دروازه بان تیم ملی بوسنی در رقابت های جام جهانی 2014، چهره نام آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی به شمار می رود. این گلر 33 ساله سابقه بازی برای باشگاه پرسپولیس تهران را دارد.

آسمیر آودوکیچ دو سال قبل در زمان حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس اضافه شد و در هر 7 مسابقه این تیم در ان تورنمنت به میدان رفت و در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا شد. آسمیر در همان مدت کوتاه، واکنش های خوب بسیار زیادی داشت و به چهره محبوبی در بین هواداران پرسپولیس تبدیل شد. او این روزها کاپیتانی تیم فوتبال بانیالوکا در کشورش را بر عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
ناکامی پرسپولیس مقابل تیم بدون دروازه بان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس گلر تیم ملی در هیئت عزاداری