ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلایه مدافع تراکتور از مدیران تیم


مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی از رفتارهای مسوولان باشگاهش گلایه دارد.

افکارنیوز: خالد شفیعی که به دلیل شکایت طلبکار خود صبح امروز در دادگاهی در شیراز حضور پیدا کرده بود،می گوید: متاسفانه اتفاقی که نباید رخ داد من از مدت ها پیش مسوولان باشگاه را در جریان شکایتی که از خودم شده بود قرار داده بودم اما هیچ توجهی به من نشد و احضاریه دادگاه را برای امروز دریافت کردم.
 
وی ادامه می دهد: صبح امروز در دادگاه شیراز حضور پیدا کردم متاسفانه حکم جلب سیار برای من گرفته شده و امروز با ضامن توانستم بیرون بیایم و تا روز شنبه زمان دارم تا با طلبکار خود توافق کنم و حداقل بخشی از پول او را پرداخت کنم.
 
شفیعی با گلایه از مسوولان باشگاه تراکتورسازی عنوان می کند: واقعا متاسف هستم که هرچه با مسوولان تراکتورسازی از جمله سعید عباسی مدیرعامل و ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تماس می گیرم هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی کنم و حتی جواب تلفن و پیامک هایم را نیز نمی دهند. آقایان در تعطیلات نوروز یک عیدی خوب به ما دادند دستشان درد نکند.


ویدیو مرتبط :
گلایه رهبر از برخی مدیران و پاسخ به ادعای احمقانه غرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع تراکتور رسما از این تیم جدا شد


مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتشار پیامی در اینستاگرامش جدایی‌ رسمی‌ خود از این تیم را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: میرهانی هاشمی که حدود یک و نیم فصل برای تراکتورسازی بازی کرد، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش، خبر جدایی‌ خود از تراکتور را تایید کرد.

او در اینستاگرامش نوشت: « با سلام خدمت همه هوادارای تیم بزرگ تیراختور، خیلی افتخار می‌کنم که یکسال و نیم در خدمتتون بودم و افتخار پوشیدن لباس مقدس این تیم رو داشتم. می‌خواستم تشکر کنم از همه طرفدارای تیم و کسانی که برام زحمت کشیدن آقایون خطیبی، تونی مخصوصا قلعه نویی که با راهنمایشون بهم کمک کردن تا یه تصمیم درست بگیرم. یاشاسین آذربایجان یاشاسین تیراختور کبیر».

پیش از این، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد، خبر از جدا شدن این بازیکن داده بود.

تاکنون علاوه بر میرهانی هاشمی، جدایی سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی و حمزه یونس از تراکتور قطعی شده و علی حمودی و آیان رامسی نیز، دیگر بازیکنانی هستند که در آستانه جدایی قرار دارند.