ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه اصلی سرپرستی فدراسیون کاراته


یکی از معاونت های وزارت ورزش جدی ترین گزینه برای سرپرستی فدراسیون کاراته است.

خبرگزاری مهر: یکی از معاونت های وزارت ورزش جدی ترین گزینه برای سرپرستی فدراسیون کاراته است.

در حالی که کمتر از یک ساعت از استعفای علیرضا سمندر از ریاست فدراسیون کاراته نگذشته اخبار متناقضی از سرپرست آینده این فدراسیون شنیده می شود که به نظر می رسد با توجه به تعطیلات پیش رو طی چند روز آینده در این مورد اتفاق خاصی نخواهد افتاد و اوابل هفته آینده سرپرست معرفی شود.

از فدراسیون کاراته خبر می رسد محمد علی مردانی دبیر این فدراسیون در محل کار خود حاضر نیست و با استعفای سمندر ، شاه محمدی نایب رئیس بانوان مسئولیت را برعهده خواهد داشت.

اما به نظر می رسد سلیمانی معاون مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش جدی ترین گزینه در بین مدعیان کرسی صندلی سرپرستی فدراسیون کاراته می باشد. از گواری مدیر کل دفتر امور مشترک و طباطبایی سرپرست سابق فدراسیون وزنه برداری و دوومیدانی به عنوان دیگر گزینه‌های احتمالی این مسئولیت نام برده می شود.


ویدیو مرتبط :
فدراسیون کاراته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قنبرزاده گزینه اصلی سرپرستی سازمان لیگ


مدیرعامل باشگاه نفت تهران گزینه جدی سرپرستی سازمان لیگ فوتبال است.

خبرگزاری تسنیم: پس از آنکه محمود اسلامیان نتوانست آرای لازم را برای پست نایب رئیسی دوم کسب کند، مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال، از منصور قنبرزاده به عنوان گزینه جدی سرپرستی این پست نام برد.