ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزارش فیفا از دیدار ایران و بوسنی


بوسنی موفق شد در آخرین دیدار خود در جام جهانی ایران را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

ایسنا:  تیم ملی بوسنی که با دو شکست هیچ امیدی به بقا در جام جهانی نداشت موفق شد با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دهد تا امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعد از بین برود.

سرنوشت این دیدار را ادین ژکو مهاجم منچستر سیتی در دقیقه 23 مشخص کرد و توانست دروازه ایران را باز کند.

در ادامه بازیکنان ایران موفق شدند چند حمله جدی روی دروازه بوسنی تدارک ببینند که فرصت‌های ایران از دست رفت.

در ادامه مسابقه و در نیمه دوم باز هم بازیکنان بوسنی بودند که بر بازی مسلط شوند و به گل برسند. پس از آنکه موقعیت‌های ایران پی در پی از بین می‌رفت بازیکنان بوسنی بیش از قبل به بازی مسلط می‌شدند.

در دقایق پایانی رضا قوچان‌نژاد موفق شد روی پاس جواد نکونام گل‌زنی کند تا اولین گل شاگردان کی‌روش در جام جهانی به ثمر برسد. یک دقیقه بعد بوسنی گل سوم را به ثمر رساند تا ایران با نتیجه 3 بر یک از بوسنی شکست بخورد و به خانه برگردد.


ویدیو مرتبط :
گزارش فیفا از حضور ایران در جام‌های جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا



 

 

 

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل را در سایت رسمی خود منتشر کرد.

سایت فیفا اعلام کرد در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) دیداری دوستانه میان ایران و برزیل انجام خواهد شد. در این گزارش به محل انجام مسابقه اشاره نشده است، هرچند روز گذشته اعلام شد این دیدار دوستانه در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.