ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گاف های اسفناک گزارشگران فوتبال درباره مسی و رونالدو



اخبار,اخبارورزشی,گزارشگران  فوتبال

گزارشگر فوتبال همین دوستان، همه ساله در مسابقه آقای گزارشگر در مورد گزارش‌های جوانانی قضاوت می‌کنند و از آنها ایراد می‌گیرند که یک سر و گردن از همین گزارشگران سیما بالاتر هستند.

گزارشگر فوتبال شدن کار آسانی نیست. اینکه هر کسی در حمام خانه آواز می‌خواند و فکر می‌کند که خواننده شده یا در اتاقش فریاد می‌کشد و تصور می‌کند گزارشگر شده، دوای درد جامعه ما نیست.

با این همه خیلی از آنهایی که در مسابقه آقای گزارشگر شرکت کردند، از داوران این مسابقه که خود بعضاً گزارشگر رسمی صدا و سیما هستند، استعدادهای بهتری بودند اما متأسفانه باید از سوی همان افرادی نقد می‌شدند که خودشان در گزارش‌های‌شان بیشترین سوتی‌ها را دارند.

 طرف یکی از بازی‌های بارسلونا را گزارش می‌کند و وقتی در دقیقه 3+90 لیونل مسی گل می‌زند، می‌گوید او به خاطر خستگی زیاد از حال رفت. بنده خدا نمی‌داند مسی چرا این‌قدر خوشحالی می‌کرد و از چه بابت از حال رفت؛ چون مسی چهارصدمین گلش را در بارسلونا زده و طبعاً به یک افتخار بزرگ رسیده بود و بی‌گمان به خاطر دوندگی بیش از حد یا خستگی از حال نرفته بود.

در بازی بعدی که رئال‌مادرید به میدان رفته بود، رونالدو با پاس زیبای چیچاریتو گل رئال‌مادرید را به‌ ثمر رساند اما گزارشگر بازی گفت این رونالدو آنقدر خودخواه است که یک تشکر بابت آن پاس زیبا از هم‌تیمی‌‌اش نمی‌کند.

تصویر درست در همین لحظه کات شد، به چهره خندان رونالدو که داشت به دوربین‌ها نشان می‌داد باید از چیچاریتو تشکر کرد و او باعث و بانی اصلی این گل است اما دریغ از یک توضیح یا عذرخواهی ساده از سوی گزارشگر بازی! او فقط سکوت کرد و حرف نزد...

جالب است که همین دوستان، همه ساله در مسابقه آقای گزارشگر در مورد گزارش‌های جوانانی قضاوت می‌کنند و از آنها ایراد می‌گیرند که یک سر و گردن از همین گزارشگران سیما بالاتر هستند اما در گزارش‌های خود کلکسیونی از سوتی‌های سال را به مخاطبان ارائه می‌دهند!

تازه نمی‌خواهیم از سوتی‌های گل‌درشتی که این دوستان می‌دهند نمونه‌های اسفناک‌تری در اینجا بیاوریم. یکی از گزارشگران سیما که خودش سلطان سوتی است، در برنامه آقای گزارشگر، شرکت‌کنندگان را نصیحت می‌کرد که چنین و چنان کنند اما طفلک شاید خودش نداند که وقتی یکی از بازی‌های فوتبال را گزارش می‌کند، بینندگان حاضر هستند هر کاری کنند اما اعصاب‌شان از دست سوتی‌ها و حرف‌های عجیب و غریب او خراب نشود!


 اخبار  ورزشی  -  جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
پادشاهان فوتبال رونالدو و مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوژه یک برنامه انگلیسی: درخواست رونالدو از «مسی عزیزش» :می شود فوتبال را کنار بگذاری؟



رونالدو,عکس رونالدو,اخبار ورزشی

رونالدو چند روز پیش اعلام کرده بود که جدی بودن بیش از حد در زمین مسابقه باعث شده او مبدل به چهره ای مغرور شودوهمین عامل را یکی از فاکتورهای ناکامی اش در به دست آوردن دلها می داند

سایت گل- رقابت موجود میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو این روزها در همه جای دنیا سوژه اصلی اخبار است و برخی ها هم با بهره گیری از این رقابت، آن را جنجالی تر می کنند وبه حساسیت موجود میان این دو رقیب آرژانتینی و پرتغالی که ستاره های بارسلونا و رئال مادرید هستند دامن می زنند.

نبرد اصلی برای کسب توپ طلای سال 2012 هم میان این دو ستاره است و درحالی که  چند هفته دیگر تا اعلام برنده این جایزه باقی مانده، در اکثر کشورهای دنیا گمانه زنی هایی درمورد برنده این جایزه و بازیکن برتر دنیا به گوش می رسد و هر کسی درمورد نامزدهای اصلی فتح این جایزه نظراتی می دهد. اکثر افراد و کارشناسان در مورد حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جمع 3 نامزد نهایی دریافت این جایزه معتبر اتفاق نظر دارند و خیلی ها معتقدند که حق لیونل مسی است که برای چهارمین دوره متوالی توپ طلای فیفا را مال خود کند و البته برخی ها هم اعتقاد دارند که سه توپ طلا برای مسی کافی است و عدالت دراین است که امسال این جایزه را در دستان رونالدو ببینیم.

در انگلیس هم اکثر برنامه های ورزشی به برتری لیونل مسی نسبت به کریس اعتقاد دارند و این درحالی است که رونالدو سالهای سال ستاره اصلی منچستریونایتد بود وبا درخشش در همان تیم بود که توانست به اولین و تنها توپ طلای کارنامه ورزشی اش در سال 2008 دست بیابد. بعد از آن بود که مسی توانست در سه سال متوالی و درسال های 2009، 2010 و 2011 توپ طلا را مال خود کند .

حالا آژانس خبری تاک سپورت روز جمعه یکی از تیزرهای تبلیغاتی رونالدو را با زیرنویسی جدید و طنزآلود مبدل به سوژه جدیدی برای هر چه داغ تر کردن این رقابت نموده. در این تیزر تبلیغاتی رونالدو را می بینیم که همراه با آهنگ ویژه ای، در زیر نویس کلمات بامزه ای را در تحسین مسی مطرح می کند. عنوان این تیزر تبلیغاتی متحول شده، «مسی عزیز » است. و در بخشی از آن به شوخی از قول رونالدو زیر نویس شده:« می شود فوتبال را کنار بگذاری؟ لطفا؟ فروتنی تو بیش از حد مورد ارزیابی قرار می گیرد. من به خودم رای می دهم.»

این تیزر تبلیغاتی در حالی سوژه روز انگلیس شده که رونالدو چند روز پیش در گفتگویی به این نکته اشاره کرده بود که شاید جدی بودن بیش از حد او در زمین مسابقه است که باعث شده او مبدل به چهره ای مغرور و حتی شاید منفور شود و همین عامل را یکی از فاکتورهای ناکامی اش در به دست آوردن دلهای هواداران و حتی کاپیتان ها و سرمربی های تیم های ملی دنیا دانسته بود و معتقد بود که مسی از این نظر از او پیشی گرفته.البته او در هفته های اخیر در گفتگوهای اختصاصی اش با ایی.اس.پی.ان، سی.ان.ان، فرانس فوتبال، آبولا و بلن سپورت صحبت های مشابهی را برزبان آورده بود.... / سایت گل