ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گابریل: برانکو اعتقادی به بازی من نداشت


بازیکن فصل گذشته فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو اعتقادی به بازی من نداشت و جدایی‌ام از پرسپولیس ربطی به مشکلات پیش آمده ندارد.

خبرگزاری فارس: فرناندو گابریل در خصوص آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: من قرارداد 150 هزار دلاری با پرسپولیس بسته بودم آن هم برای 6 ماه اما در این مدتی که در ایران بودم فقط 30 هزار دلار به من پرداخت شد و الان 120 هزار دلار از مطالباتم باقی مانده است.

وی ادامه داد: مدیر برنامه‌هایم با طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و او گفته بود که چون در فصل نقل و انتقالات هستیم شرایط برای پرداخت این پول به گابریل سخت است و وقتی مدیر برنامه‌هایم به من این حرف‌ها را زد من هم شرایط پرسپولیس را درک کردم و قرار شده تا بعد از نقل و انتقالات مدیر باشگاه مطالباتم را بپردازد.

گابریل درباره قراردادش با تیم الفیصلی عربستان اظهار داشت: قراردادم به این تیم یک سال و به مبلغ 850 هزار دلار است البته هنوز خانواده‌ام به عربستان نیامده‌اند و من هم قرار است در لیگ عربستان با پیراهن شماره 10 بازی کنم. روز گذشته هم بعد از معارفه یک جلسه با تیم تمرین کردم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل جدایی‌اش از این تیم تمارض به مصدومیت و همچنین کوبیدن پیشانی بدنش بعد از تعویض به زمین بوده و این مسائل باعث ناراحتی برانکو شده گفت: تا جایی که من می‌دانم همه اعضای باشگاه پرسپولیس دوست داشتند من در تیم بمانم اما برانکو به عنوان سرمربی تیم دلایلی داشت و شاید اعتقاد داشت که من بازیکن کند و آرامی در زمین هستم. اما به هر حال خاصیت پلی میکر همین است و باید برای تیم بازی سازی کند. به هر حال برانکو به بازی من اعتقاد نداشت و جدایی‌ام از پرسپولیس ارتباط با مسائلی که شما گفتید ندارد.

وی تصریح کرد: من دو پیشنهاد از ایران داشتم اما باید بگویم رقمی که به پرسپولیس اعلام کردم 350 هزار دلار بود و البته برانکو باز هم مرا نخواست. اما الان در عربستان 500 هزار دلار هم بیشتر از درخواستم از پرسپولیس گرفتم و از طرف دیگر ایران باید مالیات می‌دادم اما در عربستان باشگاه مالیات مرا می‌پردازد و با همه این مسائل باز هم دوست داشتم در پرسپولیس بمانم و حتی اعلام کردم که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

گابریل در پایان درباره امکاناتی که این باشگاه عربستانی به وی داده اظهار داشت: یک خانه و یک اتومبیل از طرف باشگاه به من داده‌اند و بیمه ورزشی هم هستم و قرار است هر امکانات معقولی که یک بازیکن از باشگاهش می‌گیرد به من داده شود.


ویدیو مرتبط :
تاب بازی گربه من(گابریل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: بازی‌های لیگ برتر هم برای ما مهم است



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از لخویا شناخت کاملی دارم.

 برانکو پیش از شروع تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی روز جمعه با لخویا برای ما مهم است. از این تیم شناخت کاملی دارم و می‌خواهیم صدرنشینی خودمان را حفظ کنیم. طبیعی است که لخویا و النصر بخواهند برای رتبه دوم بجنگند اما برای ما حفظ صدرنشینی مهم است.

وی در مورد اینکه لیگ برتر هم برایش اهمیت دارد یا نه،‌گفت: بله لیگ برتر هم برایمان مهم است و نمی‌توانیم در آسیا باشیم و به لیگ برتر فکر نکنیم. ما می‌خواهیم در لیگ هم نتایج خوبی بگیریم و مقابل لخویا هم به دنبال امتیاز هستیم.

 اخبار ورزشی - فارس