ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کیکر: رونالدو در ال‌کلاسیکو سرنوشت‌ساز شد


برد شب گذشته رئال مادرید مقابل بارسلونا در مصاف معروف به ال‌کلاسیکو یا ال‌دربی در مهم‌ترین نشریه ورزشی آلمان بازتاب داشت.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در مصاف سنتی 264 بارسلونا و رئال مادرید، نتیجه‌ای رقم خورد که کمتر تصور می‌رفت. رئالی‌ها که در فصل جاری نسبت به رقیب آبی و اناری‌پوش، عقب‌ماندگی قابل توجهی داشتند، توانستند 2 بر یک برنده بازی شوند.

در همین ارتباط نشریه کیکر در سایت خود در گزارشی نوشت: کریس‌رونالدو سرنوشت ‌ال‌کلاسیکو را رقم زد و زیدان راهی که قبلا برند شوستر پیموده بود، را طی کرد.

این نشریه آلمانی افزود: بارسا دربی شماره 264 را باخت،‌ آن هم در زمین خودی برابر خیل عظیم تماشاگرانش. در حالیکه زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها به لطف کریس‌رونالدو، در اولین دربی ال‌کلاسیکوی‌اش به عنوان مسئول فنی تیم، برنده شد و باردیگر شور و هیجان را به لالیگا وارد کرد. حداقل این که برای کسب عنوان دومی و نایب قهرمانی لالیگا رقبا را تحت فشار گذاشت. زیزو به این ترتیب مثل شوستر، مربی آلمانی 9 سال قبل رئال، در اولین ال‌کلاسیکویی که تجربه کرد، برنده بود.


ویدیو مرتبط :
تمامی گل های کریس رونالدو در ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعداد سرنوشت ساز در ال کلاسیکو


نگاهی به آمار و ارقام همیشه می تواند در آستانه دیدار بزرگی همچون ال کلاسیکو جذاب و کلیدی باشد.

ورزش سه: نگاهی به آمار و ارقام همیشه می تواند در آستانه دیدار بزرگی همچون ال کلاسیکو جذاب و کلیدی باشد.

اعداد همچون همیشه نقشی کلیدی در فوتبال بازی می کنند. در آستانه دیدار بزرگ بارسلونا و رئال مادرید، نگاهی می اندازیم به اعدادی مهم که می توانند نقش کلیدی را در سرنوشت این دیدار ایفا کنند.

0 - بارسلونا هیچ گاه نتوانسته زمانی که در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا حضور داشته و 10 امتیاز یا بیشتر با رئال مادرید در جدول رده بندی فاصله داشته، این تیم را شکست دهد. بارسلونا 3 بار در چنین شرایطی مقابل رئال قرار گرفته که 1 تساوی و 2 شکست به دست آورده است.

1 - بارسلونا تنها در 1 دیدار از 7 دیدار گذشته خود در نوکمپ مقابل رئال مادرید شکست خورده است. آن ها 5 دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و یک تساوی نیز به دست آورده اند.

3.22 - میانگین گل های زده در دیدار ال کلاسیکو طی 171 بازی 3.22 است. پر تکرار ترین نتیجه در این دیدارها، نتیجه 2-1 به نفع رئال مادرید بوده که 18 بار تکرار شده است.

4 - هر چهار کارت قرمز در دیدارهای اخیر ال کلاسیکو سهم بازیکنان رئال ماردید بوده که نشان می دهد این تیم بازی پر فشار تری را در دستور کار قرار می دهد.

1 - این اولین تقابل انریکه و زیدان به عنوان سرمربی مقابل یکدیگر است.

2 - تعداد گل هایی که زین الدین زیدان مقابل بارسلونا طی دوران بازی اش به ثمر رسانده و لوئیس انریکه نیز در ترکیب بارسلونا حضور داشته است.

5 - انریکه و زیدان 5 بار به عنوان بازیکن مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم هر کدام 1 پیروزی بوده و 3 دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

14 - لیونل مسی 14 بار طی 19 دیدار مقابل رئال مادرید گلزنی کرده است. رونالدو 12 بار مقابل بارسلونا گلزنی کرده  که البته 6 دیدار نیز کمتر از مسی انجام داده است.

38 - لوئیس سوارز در 38 گل از گل های تیمش در رقابت های لالیگا در فصل جاری سهیم بوده که بیش ترین مقدار در بین تمامی بازیکنان حاضر در رقابت های لالیگا محسوب می شود.