ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کینه توزی یا بوی الکل؟


«به من می گویند یک نفری را می خواهند بگذارند مربی، بوی الکلش از سه متری آدم را خفه می کند.»





هفته نامه تماشاگران امروز: «به من می گویند یک نفری را می خواهند بگذارند مربی، بوی الکلش از سه متری آدم را خفه می کند.»

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان این جمله را در دفاع از مشروعیت کمیته نظارت بر کیفیت مربیان خارجی می گوید؛ کمیته ای که این روزها به خاطر ماجراهای انتخاب زلاتکو کرانچار برای سرمربیگری تیم امید، شرح وظایف و میزان اختیاراتش، سوال برانگیز شده است.

کینه توزی یا بوی الکل؟ (فوری)

وزیر در بخشی دیگر از حرف هایش در جمع سردبیران ورزشی گفت: «از نظر من جایز نیست چنین کسی مربی تیم ملی شود. اگر دیگران حساسیت ندارند، ما حساسیت داریم. اگر نظر ما مهم نیست، خب بروند کارشان را بکنند. اگر مستقل هستند، بروند کارشان را بکنند. اگر هم نمی توانند مستقلانه کارشان را پیش ببرند و نیاز به حمایت و کمک دولت دارند، باید بپذیرند که دولت نظارت کند. این تصور اشتباهی است که ما اینجا داریم کینه توزی شخصی می کنیم.»

توضیح اینکه چگونه می توان نظارت کرد و در عین حال انتخاب مربیان ملی را به فدراسیون سپرد، شاید کمی پیچیده باشد اما ماجرای کرانچار و شایعاتی که پشت سرش می گویند چندان پیچیده نیست. اولین بار در زمان مدیریت عباس انصاری فرد در پرسپولیس پای کرانچار به فوتبال ایران باز شد. آن روزها داستان های زیادی روایت می شد از تلو تلو خوردن های این مربی کرووات در تمرین تیم هایی که سرمربی اش بوده، با اینحال کرانچار از همه فیلترها رد شد و روی نیمکت پرسپولیس نشست. بعد از پرسپولیس هم مدتی سرمربی سپاهان بود و آنقدر خوب نتیجه گرفت که همه یادشان رفت چه شایعاتی پشت سرش بوده. در تمام این سال ها تقریبا هیچ گاه آن شایعات تکرار نشد.


ویدیو مرتبط :
حسد و کینه توزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کینه‌توزی خونین یک دیوانه



اخبار حوادث - کینه‌توزی خونین یک دیوانه

مرد جوان انگلیسی پنج روز پس از تولد نخستین فرزندش در توطئه انتقامجویانه خانوادگی کشته شد.

«جان بوی وارد» 33 ساله که بیست و چند سال قبل با غفلت برادر بزرگترش در تصادفی مرگبار دو برادر کوچک‌ترش را از دست داده بود و تنها زندگی می‌‌کرد به‌رغم گذشت سال‌ها کینه برادرش را به دل گرفته بود و پس از مرگ او پسر 21 ساله‌اش را تهدید به مرگ می‌کرد. این جوان 33 ساله بارها با پسر جوان برادر بزرگش تماس گرفته و او را تهدید کرده بود که در شادترین روزهای زندگی‌اش انتقام تنهایی خود را می‌گیرد.

 

این تهدیدها در حالی انجام می‌شد که پسر 21 ساله حتی در زمان آن تصادف شوم هنوز به دنیا نیامده بود. این تهدیدهای رعب‌انگیز در نهایت سال گذشته عملی شد. در حالی که «توماس وارد» 21 ساله -قربانی- پنج روز از تولد دختر اولش می‌گذشت و با تجربه پدر شدن روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذاشت شبانه هدف حمله عموی کوچک و دو ضارب دیگر قرار گرفت و در برابر دیدگان همسر جوانش کشته شد.

 

بلافاصله پس از این جنایت «جان بوی وارد» - عموی کوچک مقتول- متواری شد اما پلیس در عملیاتی همه‌جانبه موفق به دستگیری او در چند کیلومتری محل حادثه شد. این جانی دیوانه مدعی بود با اینکه مقتول در زمان مرگ برادرانش در تصادف به دنیا نیامده بود اما در جنایت پدرش مقصر بوده و باید مجازات می‌شد.  جان بوی وارد در حال حاضر در زندان به سر می برد و در انتظار مجازات است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران