ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کینه‌های رحمتی، دردسر جدید استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان بخاطر شرایط مالی استقلال، علاقه چندانی به حضور در این تیم ندارد و مشکلات بین رحمتی و نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی را هم از استقلال دور کرده است.

در دنیای فوتبال، همیشه دشمن دشمن من، دوست من نیست.

 

جواد نکونام و مهدی رحمتی دو مخالف بزرگ قلعه‌نویی هم نمونه بارز این ماجرا هستند. پرویز مظلومی بعد از بازگشت به استقلال می‌خواست همه مخالفان ژنرال را در تیمش جمع کند اما رحمتی علاوه بر قلعه‌نویی، لیست سیاهی طولانی دارد. نکونام بعد از قلعه‌نویی و کی‌روش، صدرنشین لیست سیاه رحمتی است. دروازه‌بان استقلال مستقیم و غیرمستقیم نکونام را عامل دوری‌اش از تیم ملی می‌داند و اصلا دلش نمی‌خواهد دوباره با او کار کند.

مظلومی در این مدت با هزار زحمت، رحمتی و طالب‌لو را کنار هم نگه داشته اما بحث نکونام متفاوت است. رحمتی و نکونام آنقدر رابطه تیره‌ای دارند که بعد از جذب رحمتی مظلومی دیگر با نکونام تماس نگرفت. موضوعی که نکونام در مصاحبه آخرش حسابی از آن انتقاد کرد. مظلومی قبل از تماس با هر بازیکنی برای حضور در استقلال باید اول لیست سیاه رحمتی را چک کند. لیستی طولانی که شاید برای استقلال لیگ پانزدهم دردسرساز شود.

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 


ویدیو مرتبط :
سید مهدی رحمتی عشق من و استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر عجیب باشگاه استقلال برای رحمتی


باشگاه استقلال ناخواسته دروازه‌بان تیمش را دچار دردسر کرد.

خبرگزاری میزان: باشگاه استقلال ناخواسته دروازه‌بان تیمش را دچار دردسر کرد.

پس از دیدار استقلال مقابل نفت کلیپی از این بازی در کانال تلگرام باشگاه پخش شد که در آن مهدی رحمتی با اشاره به علیرضا بیرانوند، گلر نفت را «پرسپولیسی دو آتشه» خطاب کرده است.

این کلپیپ در حالی در سایت باشگاه گذاشته شد که رحمتی از این موضوع خبر نداشت. پس از انتشار این کلیپ، هواداران پرسپولیس از لفظ دروازه‌بان استقلال انتقاد کرده و اعتراض خود را در صفحه اینستاگرام رحمتی اعلام کردند.

رحمتی که ناخواسته دچار دردسر شده بود با مسئولان استقلال تماس گرفت و از آنها خواست این کلپیپ را از روی خروجی سایت باشگاه بردارند.

بیرانوند در نیم‌فصل دوم تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت و با توجه به اینکه پیش از آن عنوان کرده بود استقلالی است، در بازی با استقلال، هواداران این تیم علیه او موضع گرفته بودند.