ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کنایه کی‌روش به فدراسیون و وزارت ورزش


سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که با رفع تحریم‌های ایران فرایند آماده‌سازی تیم ملی آسان‌تر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش با اشاره به تعاملی که ایران با جامعه جهانی بر سر حل مسئله هسته‌ای خود داشته عنوان کرد که رهایی ایران از تحریم‌های بین‌المللی می‌تواند تیم فوتبال ایران را در راه آماده‌سازی بهتر کمک کند.

وی با خبرگزاری «رویترز» صحبت کرده است، گفت: حالا امیدواری بیشتری است و زمینه‌‎های مثبتی پیش‌روی ما قرار دارد. البته بین واقعیت و رویا فاصله است ولی شکی نیست که امیدواری زیادی وجود دارد و همه انتظار دارند فرایند آماده‌سازی تیم ملی هم آسان‌تر و بهتر شود.

سرمربی تیم ملی ایران که پس از جام جهانی 2014 برزیل بر سر تمدید قراردادش دچار مشکل شد، بدون اشاره به نام خاصی اعلام کرد که با مسئولان فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش بر سر نحوه سرمایه‌گذاری روی تیم ملی فوتبال تنش داشته است.

وی افزود: فوتبال ایران نیاز به زمین‌ها و امکانات بهتری دارد. باید در زمینه‌های آموزش مربی و تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم. باید سرمایه‌گذاری و جزئیات را پیاده کنیم. بدون سرمایه‌گذاری آینده‌ای در کار نیست. آینده بر اساس تلاشی که شما امروز می‌کنید، رقم می‌خورد و شما را آماده پیش‌بینی مشکلات احتمالی آینده می‌کند. هر چه کمتر تلاش کنید، مشکلات شما در آینده بیشتر می‌شود. نکته کلیدی این است که در مورد امروز صحبت نکنید. برخی اطمینان دارند که 15 یا 20 سال دیگر در اینجا (فدراسیون و وزارت ورزش ایران) نخواهند بود و از این رو آینده برای‌شان اهمیتی ندارد که این نگرش درستی نیست.

سرمربی 62 ساله تیم ملی که پیش از جام ملت‌های 2015 آسیا به خاطر بازی‌های تدارکاتی کم انتقاد می‌کرد، در خصوص وضعیت کنونی آماده‌سازی تیمش اظهار داشت: پس از جام ملت‌های 2015 آسیا، ایران در دیداری تدارکاتی شیلی را شکست داد، به سوئد باخت و برنامه‌ریزی شده که با ژاپن در ماه اکتبر دیداری دوستانه برگزار کنیم. باید آماده‌سازی اینگونه باشد.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا 2019 امارات 12 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای گوام و پنج روز بعد هم در همین رقابت‌ها میهمان هند است، بازی‌هایی که می‌تواند برای ایران حکم بازی دوستانه را داشته باشد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران عنوان کرد: برنامه‌ها برای آماده‌سازی طراحی شده و حالا تنها اجرای آن مانده است. ما هفته آینده چند بازی در پیش داریم و در تلاش هستیم برنامه آماده‌سازی خود را پیاده کنیم. هفته آینده شرایطی که در آن قرار داریم را خواهیم دید.


ویدیو مرتبط :
درگیری وزارت ورزش و فدراسیون کشتی در پی شکست در مسابقات جهانی فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متن تفاهمنامه سه جانبه فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و "کی‌روش "



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

بین وزارت ورزش و جوانان، کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه به امضا رسید.

 در جلسه امروز علی کفاشیان، کارلوس کی‌روش و رضا حسنی‌خو توافق شد حمایت کامل از سرمربی تیم ملی صورت بگیرد تا تیم ملی بتواند شرایط خوبی برای راهیابی به جام جهانی 2018 داشته باشد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش


در پایان این جلسه تفاهمنامه‌ای امضا شد که به شرح زیر است:
1- مقرر شد سرمربی تیم ملی طبق توافقی فی‌مابین به وظایف خود عمل کند.

2- برنامه‌های تیم ملی باید با شرایط و امکانات موجود برگزار و به سازمان‌های مربوطه ارائه شود.

3- فدراسیون فوتبال موظف است نسبت به شرایط موجود امکانات و ملزومات لازم را برای تیم ملی فراهم کند.

همچنین با توجه به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت همه موظف به حمایت از سرمربی تیم ملی هستند و بخش مدیریت فدراسیون فوتبال باید به صورت کامل این موضوع را مدیریت کند.

 

اخبار ورزشی - تسنیم