ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمپانی، یورو 2016 را از دست داد


ونسان کمپانی به دلیل مصدومیت قادر نخواهد بود بلژیک را در رقابت‌های یورو 2016 همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، بلژیک یکی از تیم‌های حاضر در یورو 2016 است که در گروه سختی قرار گرفته است و امیدوار است بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها داشته باشد.

ونسان کمپانی که در جریان دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد، اعلام کرد قادر به همراهی تیمش در رقابت‌های یورو 2016 نخواهد بود که چندی دیگر در کشور فرانسه برگزار می‌شود.

به این ترتیب یک بازیکن بزرگ دیگر هم به فهرست غایبان یورو 2016 اضافه شد.


ویدیو مرتبط :
حذف هلند از مقدماتی یورو 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم بنزما یورو 2016 را از دست خواهد داد


نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که فدراسیون فوتبال فرانسه در صدد کنار گذاشتن کریم بنزما از تیم ملی است و بدین ترتیب او یورو 2016 را از دست خواهد داد.

ورزش سه: نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که فدراسیون فوتبال فرانسه در صدد کنار گذاشتن کریم بنزما از تیم ملی است و بدین ترتیب او یورو 2016 را از دست خواهد داد.

بنزما نزدیک به یک ماه است که در پرونده جنجالی باج خواهی از والبوئنا متهم شناخته شده و در همین زمینه دادگاهی نیز شده است. او روز چهارشنبه در تلویزیون ملی فرانسه سکوتش را شکست و ضمن دفاع از خود گفت که امیدوار است به زودی به تیم ملی فرانسه بازگشته و بتواند در یورو 2016 نیز به میدان برود.

نشریه اکیپ به نقل از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال فرانسه امروز گزارش داد که نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم خود مبنی بر حذف بنزما از تیم ملی را گرفته و پنجشنبه آینده در یک نشست خبری آن را اعلام خواهد کرد. علت این تاخیر، اطلاع رسانی و توجیه اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال فرانسه عنوان شده است.