ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمالوند:‌ نمی‌توانم حق تیمم را بگیرم


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: من نمی‌توانم حق تیمم را بگیرم و امیدوارم خدا حق ما را بدهد.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک گسترش مقابل پیکان اظهار داشت: من فقط به احترام خبرنگاران در سالن کنفرانس حاضر شدم و صحبتی در مورد بازی ندارم، فقط می‌خواهم بگویم نمی‌توانم حق تیمم را بگیرم ان‌شالله خدا حق ما را بدهد. حرفی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد:‌ ما اگر شرایط عادی‌ای وجود داشت می‌توانستیم سه چهار گل به ثمر برسانیم. بازی یک طرفه‌ای بود اما همه چیز تغییر کرد امیدوارم در آینده این اتفاقات برای پیکان رخ ندهد و شرایط بهتر باشد.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه آیا به قضاوت داور معترض است، گفت: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، اگر حرفی بزنیم ما را جریمه می‌کنند.

کمالوند در خصوص اینکه پس از پایان بازی فریادهایی نسبت به قضاوت داور داشته گفت: با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کردم! معتقدم اگر صحنه ابراهیمی که در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد پنالتی بود همه چیز تغییر می‌کرد اما یکی درخواست از سازمان لیگ دارم که معقول هم هست و آن اینکه اگر پنالتی صحیح بود کارت زرد ابراهیمی را ببخشند. این اتفاق برای پرسپولیس در سال گذشته افتاد و هم‌اکنون هم من چنین خواهشی را دارم و ما اعتراض دیگری نداریم.

وی در مورد اینکه در یکی از شبکه‌های اجتماعی نقل قولی از او نسبت به عملکرد منفی کی‌روش منتشر شده گفت: من در هیچ شبکه اجتماعی عضو نیستم و دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند.


ویدیو مرتبط :
اگر غسل کنم سرما می خورم آیا می توانم تیمم کنم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پوتین به رهبران اروپا: می‌توانم دو هفته‌ای کی‌یف را بگیرم



اخبار,اخباربین الملل,ولادیمیر پوتین

 

 اخبار بین الملل - هشدار پوتین به رهبران اروپا: می‌توانم دو هفته‌ای کی‌یف را بگیرم

یک روزنامه ایتالیایی گزارش داد که ولادیمیر پوتین در جریان گفت‌وگوها درباره بحران اوکراین با خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا در خصوص عملکرد نیروهایش اغراق کرده و گفته است: اگر بخواهم می‌توانم کی‌یف را ظرف دو هفته بگیرم.

طبق گزارش‌ها ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جریان مکالمه با خوزه مانوئل باروسو، رئیس کمیسیون اروپا درباره بحران اوکراین این اظهارات را مطرح کرده است.

روزنامه ایتالیایی " رپوبلیکا" به نقل از پوتین خطاب به باروسو نوشت: اگر بخواهم، کی‌یف را ظرف دو هفته می‌گیرم.

به نوشته این روزنامه چنین اظهاراتی احتمالا نتیجه افزایش فشارهای اتحادیه اروپا برای تحریم روسیه است.

سخنان پوتین که توسط باروسو در نشست هفته گذشته اتحادیه اروپا به سایر اعضا منتقل شده است، در شرایطی مطرح شد که ناتو اعلام کرد که نیروهای واکنش سریع "نوک حمله" تشکیل می‌دهد. نیروهای "نوک حمله" متشکل از 4000 نیرو خواهند بود که می‌توانند ظرف 48 ساعت به شرق اروپا بروند تا به حمله احتمالی روسیه پاسخ دهند.


 اخبار بین الملل - ایسنا