ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کمالوند: گسترش در لیگ می‌ماند


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعلام کرد که مهرداد بایرامی با حسن نیت مسئولان دو باشگاه و مذاکراتی که انجام خواهد گرفت به تراکتورسازی خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند درمورد صحبت‌های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که معاوضه مهرداد بایرامی با محمد ابراهیمی را منتفی دانسته گفت: قرار است جلسه‌ای بین مسئولان دو باشگاه برگزار شود تا تکلیف بازیکنان مشخص شود. امیدوارم اتفاقی بیفتد که به خیر و صلاح بچه‌ها باشد. مهرداد دوست دارد به تراکتورسازی برود و ما از اول هم اعلام کردیم که او را به غیر از تراکتورسازی به هیچ تیمی نمی‌دهیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم به‌زودی و با حسن نیت مسئولان دو باشگاه، بایرامی راهی تراکتورسازی خواهد شد. نمی‌خواهیم تراکتورسازی را تحت فشار قرار دهیم و آنها هم قطعا نمی‌خواهند ما را تحت فشار بگذارند. دنبال گروکشی یا معامله نیستیم، بلکه دنبال مراوده هستیم و می‌خواهیم به یکدیگر کمک کنیم. در ضمن ما در نیم فصل 5 بازیکن خواهیم گرفت.

کمالوند در مورد نتایج نه‌چندان خوبی که در گسترش فولاد رد شده است، گفت: روزی که هدایت این تیم را برعهده گرفتم می‌دانستم قرار است کجا بیایم و با چه شرایطی مواجه هستم. می‌توانستم در نیم فصل دوم به گسترش بیایم ولی در شرایطی آمدم که سه بازی سخت با تراکتورسازی، صبا و پرسپولیس داشتیم. از بدشانسی ما، تا الان حتی یک بازی هم در زمین خودمان انجام ندادیم، البته منظورم در لیگ برتر است.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: من به گسترش آمدم تا بتوانم شناخت بیشتری از این تیم پیدا کنم. برنامه اصلی ما برای نیم فصل دوم است و مطمئن باشید گسترش در لیگ برتر خواهد ماند و ما سهمیه تبریز را حفظ می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
قول کمالوند به هواداران / گسترش فولاد آسیایی می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمالوند در گسترش فولاد می ماند


هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز با تمدید قرارداد فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه موافقت کرد.

سایت باشگاه گسترش فولاد تبریز: اعضای هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد پس از بررسی برنامه‌های مدنظر برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل پانزدهم لیگ برتر، با تمدید قرارداد فراز کمالوند موافقت کردند.

فراز کمالوند در اواسط فصل گذشته به عنوان جانشین مهدی تارتار هدایت تیم گسترش فولاد تبریز را برعهده گرفت و این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد.