ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلودیو پیزارو با بایرن تمدید کرد


پپ گواردیولا به مهاجم پرویی کهنه‌کار باواریایی‌ها اجازه داد یک فصل دیگر حضور در جمع غول‌های باواریا را تجربه کند.

تسنیم: پپ گواردیولا به مهاجم پرویی کهنه‌کار باواریایی‌ها اجازه داد یک فصل دیگر حضور در جمع غول‌های باواریا را تجربه کند.

به گزارش سایت باشگاه بایرن مونیخ، کلودیو پیزارو قراداد جدیدی را با قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان در فصل گذشته امضا کرد و برای یک فصل دیگر در آلیانتس آره‌نا ماندنی شد.

قرارداد فعلی پیزارو در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و با توجه به سن بالای وی انتظار نمی‌رفت که سران بایرن مونیخ با ادامه حضورش روی نیمکت این تیم موافقت کنند اما پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی‌ها به ماندن این مهاجم 35 ساله رأی اعتماد داد، تصمیمی که با توجه به ورود روبرت لواندوفسکی به آلیانتس آره‌نا می‌تواند به معنای پایان دوره حضور ماریو ماندزوکیچ در خط حمله بایرن باشد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در خصوص قرارداد جدیدی که با پیزارو منعقد کرد، اظهار داشت: کلودیو در فصلی که گذشت نشان داد که تا چه اندازه می‌تواند برای بایرن مونیخ مهم باشد. ما بسیار خوشحالیم که برای یک فصل دیگر می‌توانیم روی او حساب کنیم.

پیزارو در تابستان سال 2012 پس از پنج سال دوری از باواریایی‌ها و حضور در وردربرمن دوباره به بایرن مونیخ ملحق شد، تیمی که در فاصله سال‌های 2001 تا 2007 هم برای آن بازی می‌کرد.

او که در فصل اخیر در 17 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفت و 10 گل زد، گفت: مایه افتخار من است که یک فصل دیگر هم می‌توانم برای بایرن مونیخ بازی کنم. در دنیا برای من هیچ تیمی بهتر از بایرن مونیخ نیست. ما تیم فوق‌العاده‌‌ای داریم که فصل آینده هم برای کسب جام می‌جنگد.


ویدیو مرتبط :
کلودیو پیزارو؛ شکارچی هامبورگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریبری تا 2017 با بایرن تمدید کرد


باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این باشگاه، قراردادش را تا سال 2017 تمدید کرد.

سایت گل: باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این باشگاه، قراردادش را تا سال 2017 تمدید کرد.

ریبری که در سال 2007 از المپیک مارسی به بایرن پیوست، یک ماه قبل با مدیران بایرن برای تمدید قراردادش به کدت چهار سال دیگر به توافق رسید و امروز این قرارداد جدید را امضا کرد.

 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" خیلی خوشحالم. همیشه گفته ام که احساس می کنم بایرن مانند خانه ام است.

از بودن در اینجا احساس خوبی دارم؛ هم خودم و هم خانواده ام. امیدوارم شرایط در سال های پیش رو هم به همین ترتیب باشد."

ریبری یکی از ارکان اصلی بایرن در رقابت های فصل اخیر بود و نقش مهمی در رسیدن این تیم به سه گانه داشت.