ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کلاهبرداری 5 میلیونی از بازیکن پرسپولیس!


یک کلاهبردار که مدتی است خود را به بازیکنان پرسپولیس نزدیک کرده به یکی از سرخپوشان وعده داده که او را به لیگ بلژیک ترانسفر می کند.

راد نیوز: برخی اوقات اتفاقاتی در فوتبال ایران می افتد که باورش سخت است و دود از سر شنونده بلند می کند مثل آنچه که اخیرا در پرسپولیس به وقوع پیوسته است.
 
یک فرد کلاهبردار که مدتی است خود را به بازیکنان پرسپولیس نزدیک کرده است به یکی از شاگردان برانکو ایوانکوویچ وعده داده که او را به لیگ بلژیک ترانسفر می کند.
 
طرف کلی هم دوز و کلک سر هم کرده و از بازیکن مورد نظر خواسته تا 5 میلیون تومان برای شروع کار در اختیارش بگذارد. بازیکن بینوا نیز از یکی از ستاره های پرسپولیس این مبلغ را قرض کرده و به طرف داده است!
 
اما بشنوید از فرد کلاهبردار که پس از گرفتن این مبلغ هر روز بازیکن پرسپولیس را سردوانده و وعده سرخرمن می دهد!


ویدیو مرتبط :
کلاهبرداری میلیونی از کارت خوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری از بازیکن خارجی پرسپولیس!


در پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گروهی تماشاگرنمای حاضر در ورزشگاه کلاه بازیکن خارجی سرخپوشان پایتخت را به سرقت بردند.

خبرگزاری تسنیم: در پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گروهی تماشاگرنمای حاضر در ورزشگاه کلاه بازیکن خارجی سرخپوشان پایتخت را به سرقت بردند.

جری بنسون که به دلیل محرومیت امروز (یکشنبه) در لیست 18 نفره پرسپولیس حضور نداشت و برای تماشای دیدار تیمش به ورزشگاه آزادی رفته بود، در پایان بازی با یک اتفاق عجیب روبه‌رو شد.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس زمانی که قصد داشت ورزشگاه را ترک کند، کلاهی روی سرش بود که گروهی تماشاگرنما در ورزشگاه این کلاه را از روی سرش برداشته و به سرقت بردند. این اتفاق باعث تعجب بنسون شده بود و متوجه نشد که چه کسی این کار را کرده است.