ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفشگری: برانکو قول داد مشکلم حل شود


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه با برانکو حرف می‌زدم و چه نمی‌زدم امروز صد در صد در تمرین حاضر خواهم شد.

خبرگزاری فارس: مهرداد کفشگری در خصوص اینکه مدیر برنامه‌های وی اعلام کرده تا وضعیت او مشخص نشود به تمرینات پرسپولیس نخواهد رفت گفت: مدیر برنامه‌هایم کمی تند رفت چرا که از رفتار علی اکبر طاهری ناراحت شده بود هر چند که شاید طاهری هم جلسه داشت که زود از باشگاه رفت. اما به هر حال باز هم معتقدم که مدیر برنامه‌هایم کمی تند رفته است.

وی ادامه داد: بعد از انتشار این خبر که مدیر برنامه‌هایم گفت به تمرینات نمی‌روم برانکو خودش با من تماس گرفت و گفت خودم مشکل تو را حل می‌کنم. برانکو به من گفت که در جریان پیشنهادهای تو هستم اما او به من گفت به جایی به جز پرسپولیس فکر نکنم و خودم هم یک درصد به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

بازیکن تیم پرسپولیس اظهار داشت: بحث من بحث مالی و یا مسئله دیگری نیست بلکه صحبت مدیر برنامه‌هایم به این دلیل بود که به هر حال هرکسی برای خودش احترامی دارد و حرف ما این بود که بعد از اینکه سه بار به باشگاه رفتم بتوانم طاهری را ببینم تا درباره مسائل قراردادم صحبت کنم و مدیر برنامه های من برای همین مسئله ناراحت بود اما باز هم تاکید می‌کنم بحث من با باشگاه مالی یا چیز دیگری نیست بلکه برای روشن شدن وضعیت قراردادم می‌خواهم با باشگاه صحبت کنم.

کفشگری خاطرنشان کرد: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که کسی نخواهد درباره مسائل مالی‌اش حرف بزند. اما برانکو به من گفت که ترتیب یک جلسه با حضور خودش و بین من و طاهری برای روز پنجشنبه را می‌دهد تا با هم صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امروز به تمرین می‌روی یا نه افزود: مدیر برنامه‌های من ناراحت شد که آن حرف‌ها را زد اما حتما به تمرین می‌روم و اگر قرار بود به تمرینات نروم از روز اول در تمرینات حاضر نمی‌شدم نه الان که دو هفته است هر روز تمرین می‌کنم و چه با برانکو حرف می‌زنم و چه نمی‌زدم حتما به تمرین می‌رفتم.

بازیکن تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بحث من فقط بحث احترام است و انتظار داشتم که باشگاه برای من احترام قائل شود و برای ما وقت بگذارد هر چند که شاید ما بد موقع به باشگاه آمدیم و طاهری جلسه داشت که زود رفت.


ویدیو مرتبط :
صفورا جون مشکلم حل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیک‌زاده: باشگاه قول داد مشکلم را حل کند


مدافع ملی‌پوش استقلال که چند روز به دلیل مشکلات مالی در تمرینات غایب بود گفت: باشگاه قول داده مشکل مالی‌ام را حل کند و امیدوارم این قول عملی شود.

خبرگزاری تسنیم: هاشم بیک‌زاده در خصوص غیبت در تمرینات استقلال به دلیل مشکلات مالی گفت: بازیکنان معمولا این مشکلات را تا جایی که امکان دارد تحمل می‌کنند ولی باور کنید من شرایط سختی را تحمل می‌کنم. در مورد این مسائل با کادر فنی هم حرف زده بودم و آنها هم در جریان بودند. من بدهکار هستم و معامله‌ای انجام دادم که باید بابت آن پول می‌دادم. از طلبکارم وقت گرفتم و در صحبتی که با افشارزاده داشتم، او قول داد که تا پایان هفته مشکلاتم را حل کند.

او در ادامه در خصوص بازی این هفته استقلال با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی بسیار سختی داریم چون نفت مسجد سلیمان به خاطر جایگاهی که دارد، می‌خواهد در تهران امتیاز بگیرد. از طرفی ما هم دنبال قهرمانی هستیم و نباید از کورس عقب بمانیم. امیدوارم در این بازی خانگی 3 امتیاز را بگیریم، از طرفی منتظر این هستیم که دیگر رقیبان ما هم امتیاز از دست بدهند.

بیک‌زاده در مورد شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: در حال حاضر چیزی قطعی نیست ولی ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. نمی‌توان از یک یا دو تیم اسم برد. پنج تیم بالای جدول پا به پای همدیگر پیش می‌آیند و فکر می‌کنم کار تمامی مدعیان سخت است، به نظر من همه مدعیان به یک اندازه شانس دارند. فکر می‌کنم همه تیم‌ها خوب هستند و فاصله‌ها بسیار نزدیک است. کیفیت تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند بالا است و همین موضوع رقابت‌ها را فشرده می‌کند.