ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان به دیدار وزیر ورزش رفت


رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت.

خبرگزاری میزان: علی کفاشیان پس از جلسه‌ای که امروز (سه‌شنبه) در فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش داشت راهی ساختمان وزارت ورزش و جوانان شد.

رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار محمود گودرزی رفته تا گلایه‌ها و درخواست‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را به وزیر ورزش و جوانان منتقل کند.

حضور کی‌روش در ایران و اجرایی شدن برنامه‌های او تا جام جهانی 2018 حدود 25 میلیارد تومان هزینه دارد که فدراسیون فوتبال قادر به تأمین این مبلغ نیست.


ویدیو مرتبط :
واکنش کفاشیان به بستری شدن وزیر ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار رویانیان با وزیر ورزش برای انتخاب بوناچیچ



 

دیدار رویانیان با وزیر ورزش برای انتخاب بوناچیچ

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس به دیدار وزیر و رزش و جوانان رفت.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، محمد رویانیان صبح امروز به همراه سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس به دیدار عباسی وزیر و جوانان رفت.

در این دیدار رویانیان در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس و انتخاب سرمربی جدید این تیم با وزیر ورزش صحبت کرد. همچنین در این دیدار از لوکا بوناچیچ به عنوان گزینه اصلی سرخپوشان نام برده شد.

شایان ذکر است، در این دیدار علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشته است.

از سوی دیگر، رضا ریاضتی، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس تهران، اعلام کرد: «هنوز حضور بوناچیچ قطعی نشده است و مسئولان باشگاه با این مربی و چند مربی دیگر در حال مذاکره هستند.»

وی ادامه داد: «ممکن است تا آخر وقت کاری امروز نیز سرمربی جدید تیم ما مشخص نشود و این کار به فردا موکول شود.»

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس تهران گفت: «مدیران باشگاه قصد دارند بدون عجله سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند تا بتوانیم در مسابقات آینده لیگ موفق عمل کنیم.»