ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کفاشیان: بازی با شیلی قطعی شد


بازی با شیلی قطعی شد و فدراسیون با اسپانسر بازی به توافق رسید.

خبر آنلاین: علی کفاشیان در جدیترین مذاکرات با آژانس مسئول برگزاری بازی ایران و شیلی با این گروه به توافق رسید و بازی 5 فروردین تیم ملی با تیم چهاردهم دنیا لغو نمی شود. این آژانس اختلافی 50 هزار دلاری با فدراسیون ایران داشت که با رایزنی های انجام شده میان دو طرف این مشکل حل شده است و از عواید حاصل از پخش مستقیم این مسابقه فوتبال ، امکان برگزاری بازی فراهم شده است. علی کفاشیان در این باره گفت:«بازی قطعی شده و می توانید از قول من بنویسید این بازی روز پنجم فروردین و در اتریش برگزار می شود.»

شیلی تیم چهاردهم رنکینگ فیفاست که با ستاره هایی چون آرتور ویدال ، الکسیس سانچز ،کلودیو براو و وارگاس می تواند محکی جدی برای شاگردان کارلوس کروش باشد. کارلوس کی روش در بدو ورود به تهران بعد از جام ملتهای آسیا از اهمیت این مسابقه گفته و خواسته بود بازی لغو نشود و حالا این بازی در تاریخ مقرر انجام می شود تا هواداران فوتبال ایران شاهد یک بازی هیجان انگیز ملی باشند.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از کفاشیان از بازی با ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: 90 درصد با شیلی بازی می‌کنیم


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بازی تدارکاتی ایران و شیلی به احتمال 90 درصد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی ایران و شیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تماسی که با مسئولان فدراسیون شیلی داشتیم صحبت‌های لازم انجام شد و تا امشب تکلیف این بازی مشخص خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در خصوص بازی دوستانه ایران - شیلی انجام شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید احتمال برگزاری این دیدار دوستانه تا 90 درصد خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش برای ماندن در تیم ملی تا جام جهانی دوره بعد شرط کرده که همه خواسته‌هایش برآورده شود، تأکید کرد: نه، ایشان نه شرطی کرده و نه ما ضمانت کرده‌ایم، بلکه کی‌روش خواسته‌هایی دارد که آنها را مطرح کرد و ما هم تا حد توان‌مان خواسته‌های او را در تیم ملی برآورده خواهیم کرد.

کفاشیان همچنین در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش و اینکه آنها در اردوی تیم امید حضور پیدا خواهند کرد یا تیم ملی، یادآور شد: قرار است در این مورد کی‌روش و خاکپور نشستی را داشته باشند و هر تفاهمی که آنها کردند برای فدراسیون قابل‌قبول است. چنانچه شاهد عدم تفاهم آنها باشیم آن وقت فدراسیون وارد عمل شده و تصمیم می‌گیرد که دو بازیکن نامبرده به کدام اردو بروند.

«آیا امکان دارد کارلوس کی‌روش به جهانبخش و آزمون اجازه حضور در اردوی تیم امید را ندهد؟»، گفت: در این خصوص حتماً با کی‌روش به توافق می‌رسیم. قلق او دست ماست!

وی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست مجمع فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: هنوز زمان جلسه مشخص نشده اما روز شنبه در آکادمی برنامه خواهیم داشت و از شما خبرنگاران دعوت می‌کنم حتماً در آن حضور پیدا کنید و اشتباهی به فدراسیون نیایید. در آکادمی قصد داریم یکی از سالن‌ها را به نام یکی از شهیدان عزیز نامگذاری کنیم و انشاءالله ناهار را در خدمت شما خبرنگاران خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش که با رفتن داوری از فدراسیون دوومیدانی آیا او قصد ندارد به فدراسیون رشته تخصصی خود برود، گفت: نه من اصلاً چنین قصدی ندارم.

کفاشیان در پایان در مواجهه با پرسش یکی از خبرنگاران که پرسید: «مصطفی سلیمی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دستگیر شده است. آیا شما او را می‌شناسید؟»، گفت: نه، سلیمی چه کسی است؟! یکی از دوستان من نامش سلیمی بود که خدا رحمتش کند!