ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کعبی به خانواده خودش هم رحم نمی‌کند!


علی پورکیانی درباره صحبت‌های حسین کعبی علیه باشگاه استقلال صنعتی خوزستان و قائم مقام باشگاه اظهار کرد: کعبی گفته بود من بادمپایی سر تمرینات می‌روم که لازم دیدم توضیحاتی در این‌باره بدهم.

وب سایت نود: علی پورکیانی  درباره صحبت‌های حسین کعبی علیه باشگاه استقلال صنعتی خوزستان و قائم مقام باشگاه اظهار کرد: کعبی گفته بود من بادمپایی سر تمرینات می‌روم که لازم دیدم توضیحاتی در این‌باره بدهم. اول اینکه پوشیدن دمپایی چیز بدی نیست و مشکلی ندارد. ثانیا خود کعبی زمانی که در فولاد حضور داشت مدام به خاطر پوشیدن دمپایی در فرودگاه توسط خود من که سرپرست تیم بودم، جریمه می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه کعبی همیشه دنبال حاشیه سازی و جنجال است، تاکید کرد: چطور سال گذشته که کعبی شبانه در خانه عبدالله ویسی رفت و التماس کرد تا او را جذب کند، باشگاه استقلال بد نبود؟ آیا اگر امسال هم کعبی را جذب می‌کردیم باز هم این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد؟ اگر ما قرارداد کعبی را تمدید نکردیم تنها و تنها به خاطر توانایی‌های فنی بود. کادر فنی به ما اعلام کرد که کعبی از نظر فنی به کار تیم نمی‌آید.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در ادامه، تصریح کرد: کعبی سال گذشته با مینیسک پاره با باشگاه استقلال قرارداد بست و ما حتی هزینه مینیسک پاره وی را هم دادیم. حالا او از ما طلبکار شده است. می‌خواهم از کعبی بپرسم در دوران عمرش از کدام باشگاهی که در آن بازی کرده، طلبکار نبوده است؟ اتفاقا ما تنها باشگاهی بودیم که به تعهداتمان نسبت به کعبی کاملا پایبند بودیم.

پورکیانی یادآور شد: کعبی حتی به برادران و خانواده خودش هم رحم نمی‌کند، چه برسد به ما. آقای کعبی! عزیزترین دوست شما علی دایی بود که شما با کارهایتان باعث شدید حتی او هم از راه آهن اخراجت کند. به نظرم بازیکنی که به خاطر تغییرات ظاهری مدام سوژه برنامه نود بوده، بهتر است صحبت نکند!

"از کعبی می‌خواهم هرچه علیه استقلال صنعتی دارد رو کند". قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با بیان این مطلب، یادآور شد: ما با شخصیت‌ترین مدیرعامل لیگ برتری را در استقلال صنعتی داریم که اتفاقا بیشتر از همه فوتبال را می‌فهمد. کعبی حتی صحبت‌هایی علیه عبدالله ویسی مطرح کرده بود ولی باید بگویم ویسی یکی از سالم‌ترین مربیان فوتبال ایران است و انگ و اتهام تبانی به او نمی‌چسبد.

پورکیانی در پایان گفت: کعبی سال گذشته مینیسکش را عمل کرد و توانایی فنی او از نظر ما تمام شده بود. به نظرم او در سن 35 سالگی به جای مصاحبه‌های بی مورد از فوتبال خداحاظی کند بهتر است.


ویدیو مرتبط :
اگر به خودتان رحم نمیکنید پس به خانواده خود رحم کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی داعش از پنجمین آمریكایی در صف گردن زدن / خانواده جوان آمریکایی اسیر داعش: به ما رحم كنید



اخبار بین الملل - رونمایی داعش از پنجمین آمریكایی در صف گردن زدن
خانواده جوان آمریکایی اسیر داعش: به ما رحم كنید

والدین پیتر کاسیگ، گروگانی که گروه دولت اسلامی (داعش سابق) گفته است در نوبت سربریدن است، در پیامی ویدئویی، از گروگانگیرها خواسته‌اند تا "رأفت نشان دهند" و پسرشان را آزاد کنند.

اد و پائولا کاسیگ گفته‌اند که به پسرشان و فعالیت‌های خیریه او افتخار می‌کنند. آنها برای اشاره به فرزند خود، نام کنونی او، یعنی عبدالرحمن را به کار برده‌اند. گروه داعش (دولت اسلامی) روز جمعه، ویدئویی را منتشر کرد که بریده شدن سر آلن هنینگ، یک گروگان بریتانیایی را نشان داد. در انتهای این ویدئو تهدید می‌شود که نفر بعدی، یک آمریکایی خواهد بود و تصویر مردی نشان داده می‌شود که ظاهرا پیتر کاسیگ است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
گروه دولت اسلامی تاکنون چهار گروگان خود (یک آمریکایی، یک آمریکایی-اسرائیلی و دو بریتانیایی) را کشته است. والدین پیتر کاسیگ می‌گویند که او برای امدادرسانی به سوریه رفته بود. پیتر کاسیگ ۲۶ سال دارد و گفته می‌شود که حدود یک سال پیش در مسیرش برای امدادرسانی به شهر دیرالزور در شرق سوریه اسیر شده است. در ویدئویی که والدین کاسیگ منتشر کرده‌اند، مادر او روسری به سر دارد و عکسی از پسرش را در دست گرفته است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
در این ویدئو، پدر پیتر کاسیگ توضیح می‌دهد که پسرش سازمانی خیریه برای کمک به مردم سوریه ایجاد کرده بود و اضافه می‌کند که پسرش دین خود را به اسلام تغییر داده و مسلمان است. آنها در بیانیه مکتوبی که همزمان با این ویدئو منتشر شد، با اشاره به برگزاری جشن عید قربان، از گروگانگیرها خواسته‌اند که "همچون حضرت ابراهیم" (که می‌خواست فرزندش را قربانی کند، ولی در نهایت، دست به این کار نزد) رأفت نشان دهند و پسر آنها را آزاد کنند.
اخبار بین الملل - بهار