ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کریس رونالدو به منچستریونایتد بازمی گردد



سران منچستریونایتد،رونالدو

 کریس رونالدو به منچستریونایتد بازمی گردد

رونالدو به سران یونایتد گفته می خواهد فوتبال خود را در این باشگاه به پایان برساند و به همین دلیل بازگشت او به اولدترافورد چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

 کریس رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید به سران منچستریونایتد اعلام کرده قصد دارد به اولدترافورد بازگردد اما نه برای این فصل.

به گزارش مهر و به نوشته روزنامه گاردین، رونالدو به سران یونایتد گفته می خواهد فوتبال خود را در این باشگاه به پایان برساند و به همین دلیل بازگشت او به اولدترافورد چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

ستاره پرتغالی هرگز محبوبیتی که در بین هواداران منچستریونایتد داشت را در رئال مادرید تجربه نکرد و رابطه او با سران رئال هم چندان نزدیک نیست. همین عوامل و علاقه زیاد رونالدو به یونایتد باعث شده حضور او در مادرید کوتاه تر از چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد.

سران منچستریونایتد شرایط رونالدو را کاملا زیر نظر دارند و آماده اند تا اگر چراغ سبزی از سوی این ستاره پرتغالی دریافت کردند برای جذب او دست به کار شوند. رابطه نزدیک ژرژ مندس مدیربرنامه های رونالدو با سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد یکی از کاتالیزورهای این انتقال می تواند باشد.

رونالدو حداقل یک فصل دیگر در رئال مادرید بازی خواهد کرد و در پایان فصل جاری وقتی این بازیکن در آستانه 30 سالگی قرار گرفته یونایتد احتمالا برای جذب او پیشنهادی ارائه خواهد کرد..../مهر

 


ویدیو مرتبط :
حرکت فق العاده ی کریس رونالدو مقابل منچستریونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمادگی یونایتد برای پیشنهاد ۶۳.۵ میلیونی به رونالدو/کریس به اولدترافورد بازمی‌گردد؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

دیلی استار خبر داد:

آمادگی یونایتد برای پیشنهاد ۶۳.۵ میلیونی به رونالدو/کریس به اولدترافورد بازمی‌گردد؟

دیلی استار مدعی شد که منچستر یونایتد در نظر دارد پیشنهادی به ارزش ۶۳.۵ میلیون یورو به ستاره پرتغالی رئال مادرید بدهد.

به گزارش  فارس، منچستریونایتد هنوز هم رویای بازگرداندن کریستیانو رونالدو را در سر دارد و روزنامه بریتانیایی «دیلی استار» گزارش داد که این باشگاه پیشنهادی به ارزش 63.5 میلیون یورو در تابستان آینده به ستاره سابقش خواهد داد تا این رویا را به واقعیت تبدیل کند.

انتظار می‌رود یونایتد خودش را برای فعالیت‌های مالی پیچیده‌ای آماده کند؛ از جمله جذب اسپانسر که در بازگشت این بازیکن به لیگ برتر انگلیس از لحاظ اقتصادی برای آنها منفعت خواهد داشت.

بر اساس این گزارش خروج احتمالی ژوزه مورینیو در تابستان از رئال مادرید به علاوه اثرگذاری فراوانی که سرالکس فرگوسن بر روی رونالدو داشت و حمایتی کمی که این بازیکن در رقابت با مسی از سوی باشگاهش احساس می‌کند، همه انگیزه‌هایی هستند که ممکن است به انتقال بازیکن پرتغالی از رئال به منچستر منجر شوند.

رونالدو در 5 مارس برای دیدار دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اولدترافورد بازخواهد گشت و فرگوسن در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها تأیید کرده است که دوست دارد شاهد بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ باشد.

قرارداد رونالدو با رئال مادرید در سال 2015 به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد جدید با باشگاه به امضا نرسانده است. رونالدو در پایان فصل با فلورنتینو پرس مذاکراتی خواهد داشت و رئیس باشگاه رئال تلاش خواهد کرد تا او را برای تمدید با سفیدپوشان متقاعد کند./فارس