ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کروش چشم بسته پیشنهاد الاهلی را رد می کند



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

سایت های عربی از پیشنهاد باشگاه الاهلی مصر به کارلوس کروش خبر دادند.

 این باشگاه مصری که در گذشته مانوئل ژوزه را در اختیار داشته، پس از برکناری سرمربی اسپانیایی خود به فکر جذب کارلوس کروش سرمربی ایران افتاد.

 

این خبر در حالی مطرح شد که کروش در ایران حضور ندارد و تازه امروز از ترکیه به کشور بازخواهد گشت. او به استانبول رفته تا شرایط کمپ تمرینی و همینطور هتل میزبان تیم ملی را بررسی کند. پاسخ کروش به پیشنهاد الاهلی به طور قطع منفی خواهد بود.

 

او اکثر پیشنهادهایش را در چند سال گذشته بی پاسخ باقی گذاشته و تنها یک استدلال برای این کار داشته است: «تا زمانیکه به ایران تعهد دارم با هیچ تیم دیگری مذاکره نخواهم کرد.» البته منتقدان کروش این پیشنهاد و سایر پیشنهادهای کارلوس کروش را تنها یک بازی تبلیغاتی و مطبوعاتی قلمداد می کند اما در شرایطی که کروش پذیرفته با ایران به همکاری ادامه دهد، آیا نیازی به بازارگرمی دارد؟ قطعا او چشم بسته پیشنهاد الاهلی مصر را رد می کند چراکه پیش از این پیشنهادهای بهتری چون تیم ملی ژاپن و یونان را نپذیرفته است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
ضربه زدن دقیق اشلی یانگ با چشم بسته-خیلی خیلی قشنگه-با چشم بسته سه بار هر سه تیرک دروازه رو میزنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانیال داوری پیشنهاد کروش برای حضور در تیم ملی ایران را رد کرد



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

دانیال داوری پیشنهاد کروش برای حضور در تیم ملی ایران را رد کرد/ می‌خواهم روی باشگاهم تمرکز کنم

 

سنگربان ایرانی - آلمانی تیم اینتراخت برونشویگ آلمان دعوت سرمربی تیم ملی ایران برای حضور در اردو را رد کرد.

دانیال داوری، دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال اینتراخت برونشویگ در گفت‌و‌گو با روزنامه برونشویگر آلمان گفت که قصد دارد تمرکز خود را روی این تیم باشگاهی‌اش بگذارد.

این روزنامه نوشت: این سنگربان ایرانی- آلمانی از سوی کروش سرمربی تیم ملی ایران به اردوی این تیم دعوت شده است. پدر داوری ایرانی است و حالا این دروازه‌بان 25 ساله برای دیدار برابر لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به تیم ملی ایران دعوت شده است. این دیدار قرار است در تهران برگزار شود. کومبلا هم‌تیمی داوری نیز در ماه ژانویه سفری به کنگو داشت تا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا این تیم را یاری کند.

داوری گفت: به جز این که سفر به ایران می‌توانست برایم جذاب باشد، می‌توانست یک کار عاشقانه‌ نیز برایم باشد.

اینتراخت برونشویگ کمتر از 24 ساعت دیگر در دیدار بعدی خود در بوندس‌لیگا به مصاف آلن خواهد رفت. داوری در ادامه دلیل نپذیرفتن حضور خود برای پیوستن به اردوی تیم ملی را اینگونه بیان می‌کند: به طور حتم پس از سفر طولانی به ایران فرصت لازم را برای استراحت پیدا نمی‌کنم به همین دلیل ترجیح می‌دهم فعلا به این پیشنهاد جواب منفی بدهم زیرا انجام چنین کاری در این شرایط ریسک بالایی برایم دارد و در حال حاضر حضور در جمع آبی‌و‌ زرد پوشان اینتراخت برونشویگ برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است و دوست دارم با این تیم به موفقیت برسم.

داوری که از سال 2009 تاکنون در این تیم فعالیت کرده در پایان عنوان کرد که با رد این پیشنهاد رویای پیوستن وی به تیم ملی ایران خاتمه نیافته است. او گفت: امیدوارم یک شانس دیگر به‌دست آورم و برای اینکه سرمربی تیم ملی را بار دیگر متقاعد کنم سخت تلاش خواهم کرد.

به گزارش تسنیم این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مهدی رحمتی هفته گذشته از تیم ملی کناره‌گیری کرد و با این شرایط باید دید کروش چه تصمیمی خواهد گرفت./خبرانلاین