ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کرار: من از خودم دفاع کردم


هابک سابق استقلال درباره‌ درگیری شب گذشته‌اش با یکی از هواداران نوجوان عراقی اظهار داشت که تنها از خودش دفاع کرده است.

خبرگزاری فارس: کرار جاسم هافبک جنجالی و پرحاشیه سابق استقلال در این فصل برای تیم نفط الوسط عراق بازی می‌کند. نفط الوسط شب گذشته در رقابت‌های لیگ برتر عراق مقابل السماوه قرار گرفت.

در این دیدار نفط الوسط با نتیجه یک بر صفر از حریفش جلو بود که یک صحنه عجیب اتفاق افتاد و یکی از هواداران السماوه به کرار حمله‌ور شد. در مقابل کرار این هوادار نوجوان عراقی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و بعد از این که داور کارت قرمز را به او نشان داد به داور بازی هم حمله کرد!

شبکه ورزش عراق مصاحبه‌ای را با کرار جاسم بازیکن نفط الوسط درباره این موضوع ترتیب داد که هافبک سابق استقلال در دفاع از خود گفت: در این بازی همچنان که خودتان فیلم را مشاهده کردید، یکی از هواداران تیم حریف به من حمله‌ور شد و من از خودم دفاع کردم. این طبیعی است که یک بازیکن از خود در چنین مواقعی دفاع کند.

کرار درباره داور بازی گفت: پس از آنکه من از خودم برابر این هوادار که از فاصله 70 متری داخل زمین آمده و به من ضربه زد، دفاع کردم داور با یک قضاوت اشتباه من را اخراج کرد.

مجری برنامه از آینده او در لیگ عراق پرسید که آیا قصد ادامه دارد و کرار در جواب به این سوال گفت: من اکنون در کشور خودم و در میان دوستان و هموطنانم بازی می‌کنم و نمی‌دانم چرا آن هوادار به من حمله کرد. درباره لیگ عراق باید بگویم که به یک لیگ حرفه‌ای تبدیل نشده است بلکه از لیگ‌های حرفه‌ای فاصله دارد.


ویدیو مرتبط :
دفاع جانانه شیربچه های حیدر کرار.ورود سلفی ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمویم را در دفاع از خودم کشتم



دعای متهم در دادگاه :
عمویم را در دفاع از خودم کشتم

مردی که متهم است با حمله به خانه عمویش او را به قتل رسانده و همسر و پسر او را باچاقو زخمی کرده بود در جلسه رسیدگی به اتهامش مدعی شد برای دفاع از خودش مرتکب قتل شد.

 ماموران پلیس دی‌ماه سال گذشته باخبر شدند مردی با حمله به خانه عمویش علاوه برزخمی کردن دو نفر، صاحبخانه را به قتل رسانده ‌است.

 

با دستگیری متهم که احمد نام‌ دارد تحقیقات در این خصوص آغاز شد. پلیس با دریافت گزارش شاکیان زخمی متوجه ‌شد احمد مسلحانه به خانه عمویش حمله و سپس از چاقو استفاده کرده است. مهیار پسرعموی احمد که در این درگیری زخمی شده ‌بود گفت: پدرم با احمد اختلاف داشت.

 

شب حادثه احمد با حمله به خانه ما و شکستن در وارد شد او اول مادرم را که سر راهش بود و بعد من را زخمی کرد و سپس سراغ پدرم رفت و با چاقو و شوکر او را زد و به قتل رساند. من و مادرم بدحال نبودیم اما پدرم درجا به زمین افتاد و جانش را از دست داد. احمد بعد از قتل خانه ما را ترک کرد و همسایه‌ها بودند که به ما کمک کردند به بیمارستان برویم.


پرونده با شکایت اولیای‌دم و دو زخمی این حادثه و اعتراف احمد تکمیل و با صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. روز گذشته در جلسه دادگاه بعد از اینکه نماینده دادستان تهران کیفرخواست را خواند اولیای‌دم شکایت خود را مطرح کردند و خواستار قصاص متهم شدند.

 

در ادامه وکیل آنها در جایگاه حاضر شد. او درخواست موکلانش را دوباره تکرار کرد و گفت: احمد با قصد قبلی دست به این جنایت زده ‌است او چاقو و شوکر تهیه کرده و به خانه عمویش رفته بود تا آنها را به قتل برساند بنابراین نمی‌توان گفت قتل اتفاقی بوده ‌است. به نظر می‌رسد پرونده روشن و واضح است و من به‌عنوان وکیل اولیای‌دم درخواست مجازات دارم.


سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. احمد گفت: من در دفاع از خودم دست به این قتل زدم. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود گفت: مدتی قبل از حادثه من و عمویم تصمیم گرفتیم باشگاه ورزشی راه‌اندازی کنیم. شریک شدیم و زیرزمینی را اجاره کردیم. من وسایل ورزشی را خریدم اما بعد از آن عمو و پسرعمویم گفتند نمی‌خواهند شراکت کنند. به همین دلیل اختلاف بین ما ایجاد شد.

 

من سرمایه‌ام را گذاشته ‌بودم و نمی‌توانستم این شراکت را به‌هم بزنم چون ورشکسته می‌شدم. این اختلاف بالا گرفته‌ بود اما من قصد کشتن کسی را نداشتم. او درباره روز حادثه گفت: من در راهرو ساختمان بودم که مهیار را دیدم، او چیزی در دستش مخفی کرده ‌بود یکدفعه به من حمله کرد و ما درگیر شدیم و با هم به در خانه برخورد کردیم و در شکست.

 

ما در پاگرد افتادیم. من چاقوی مهیار را گرفتم. عمویم چاقو داشت از ترس اینکه کسی به من ضربه نزد چاقو را به این سمت و آن سمت پرت می‌کردم و متوجه نبودم ضربه به چه کسی می‌خورد.


در این هنگام قاضی اصغرزاده –دادرس شعبه 113-از متهم پرسید: عمویت در موقعیتی بود که بتواند تو را بزند و جانت را به خطر بیندازد؟


متهم گفت: نه او چنین موقعیتی را نداشت اما من ترسیده ‌بودم. او مستحق مرگ نبود من هم قصد کشتنش را نداشتم فقط ترسیدم چاقو بزند به همین دلیل او را زدم البته قصدم زدن عمویم نبود و از خانواده عمویم درخواست بخشش دارم.


در ادامه وکیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و دفاعیات خود را مطرح کرد وقتی متهم یک‌بار دیگر برای بیان آخرین دفاع در جایگاه حاضر شد بازهم گفت از کارش پشیمان است و قصدی برای کشتن عمویش نداشت.


بنابراین گزارش در پایان هیات قضات شعبه 113 برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند./شرق