ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاناوارو به 10 ماه حبس محکوم شد


کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا به خاطر خودداری از همکاری با مقامات قضایی در جریان یک بازجویی در مورد پرونده مالیاتیش به ۱۰ ماه حبس محکوم شد.

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا به خاطر خودداری از همکاری با مقامات قضایی در جریان یک بازجویی در مورد پرونده مالیاتیش به ۱۰ ماه حبس محکوم شد.

فابیو کاناوار به دلیل تخطی از دستور مقامات قضایی برای خارج ماندن از منزلی که از او به دلیل خودداری از پرداخت مالیات گرفته شده است به 10 ماه حبس محکوم شد.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و مدافع تیم‌های اینتر، یوونتوس و رئال مادرید متهم به خودداری از پرداخت مالیات است، اتهامی که سبب شده منزل یک میلیون یورویی وی مصادره شود اما پلیس او را در حال شنا در استخر این خانه مجلل گرفت و برای او به جرم تخطی از دستور دادگاه، حکم قضایی جدیدی صادر شده است.
طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی مجازات تخطی کاناواروی 41 ساله از دستور دادگاه 10 ماه حبس است است که البته این حکم با اعتراض او فعلاً به حالت تعلیق درآمده است.

گفته می‌شود که کاناوار بیش از یک میلیون بدهی مالیاتی دارد و آژانس درآمد ایتالیا اعلام کرده است که کاپیتان پیشین آتزوری در فاصله سال‌های 2005 تا 2010 مالیات درآمدهای خود را پرداخت نکرده است. در این مدت کاناوارو برای تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید توپ می‌زد و به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان شد.

کاناوارو در حال حاضر هدایت تیم گوانگژو اورگراند چین را برعهده دارد، تیمی که پیش از او هدایتش بر عهده مارچلو لیپی بود.


ویدیو مرتبط :
خبر فوری (آقازاده(م-ه ) به 15 سال حبس محکوم شد )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره سرشناس فوتبال به 10 ماه حبس محکوم شد



اخبار,اخبارورزشی,فابیو کاناوارو

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به خاطر شکستن پلمپ خانه‌اش 10 ماه زندانی می‌شود.

 پس از تحقیقات پلیش مشخص شد که فابیو کاناوارو میزان دارایی‌هایش را کمتر از آنچه بوده گزارش کرده تا مالیات کمتری بپردازد.

او که به همراه تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شده عنوان قهرمانی در جام جهانی 2006 را کسب کند و اکنون نیز سرمربی باشگاه گوانگژو اورگرند چین است، در حال حاضر یک میلیون مالیات پرداخت نشده دارد. این مالیات‌های پرداخت نشده در بین سال‌های 2005 تا 2010 بوده‌اند. کاناوارو 41 ساله در آن دوران در باشگاه‌های یوونتوس و رئال مادرید توپ می‌زد.

فابیو کاناوارو در زمان تحقیقات پلیس موظف بود بیرون از خانه‌اش که پلمپ شده بود بماند اما با زیر پا گذاشتن این قانون، به 10 ماه حبس محکوم شده است.
 
 اخبار ورزشی  -  ایسنا