ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاسیاس: از اشتباهاتم درس گرفتم


سنگربان باتجربه سفیدپوشان مادرید عنوان کرد از اشتباهات خود برای بازگشت به روزهای اوجش درس گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: ایکر کاسیاس، سنگربان ملی‌پوش رئال مادرید در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان فصل 14-2013 مرتکب اشتباه فاحشی شد و جام جهانی کابوس‌واری را با اسپانیا تجربه کرد. حالا با پیوستن کیلور ناواس کاستاریکایی به رئال مادرید رقابت‌ جهت ایستادن درون دروازه تیم اول شهر مادرید را برای کاسیاسی که تا سال 2012 دروازه‌بان شماره یک سفیدپوشان مادریدی بود، سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

کاسیاس در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) رئال مقابل سویا در سوپرجام اروپا که قرار است در کاردیف ولز برگزار شود، به خبرنگاران گفت: در چند بازی اخیرم برای رئال مادرید و اسپانیا در بهترین فرم خودم نبوده‌ام ولی عملکردم را آنالیز کردم و از اشتباهاتم درس گرفتم. در دوران حرفه‌ای‌ام لحظات دشواری داشته‌ام. به هر حال لحظات خوب و بد گذرا و موقتی هستند. شاید زمانی که مورد انتقاد مردم قرار می‌گرفتم در آن سطحی نبودم که انتظار می‌رفت ولی باید به این انتقادات نیشخند زد و تحمل‌شان کرد و با چنین شرایطی روبه‌رو شد. من هم همیشه این کار را کرده‌ام و هرگز خودم را مخفی نکرده‌ام و نمی‌کنم.

وی افزود: می‌دانم وقتی برای تیمی مثل رئال مادرید بازی می‌کنی همیشه زیرنظر هستی و در شرایط خوب و بد در موردت صحبت می‌شود. خوشبختانه در مورد من همیشه وقتی همه چیز خوب بوده است صحبت به میان آمده است. احساس نمی‌کنم که مورد هدف انتقادات قرار گرفته باشم. باشگاه رفتار خیلی خوبی با من دارد و شکایتی ندارم. می‌خواهم نسبت به سال قبل تلاش بیشتری داشته باشم.

سنگربان 33 ساله کهکشانی‌ها تصریح کرد: از اینکه فصل گذشته بار دیگر به قهرمانی رسیدیم هیجان‌زده هستم. البته نباید با خاطرات چند ماه پیش زندگی کنیم. باید با شکست سویا قهرمانی سوپرجام را از آن خود کنیم و با اعتمادبه‌نفس بالا به فکر بازی سوپرجام اسپانیا باشیم. پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب قهرمانی سوپرجام اروپا برای‌مان خیلی اهمیت دارد. در رئال برای پیروزی و قهرمانی ترغیب می‌شوی.


ویدیو مرتبط :
منو ببخش به خاطر اشتباهاتم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درس اخلاق کاسیاس به مورینیو


ایکر کاسیاس علیرغم اختلاف با مورینیو او را به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب کرد. خبرآنلاین: ایکر کاسیاس علیرغم اختلاف با مورینیو او را به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب کرد.


فیفا آرای کاپیتان ها ، مربیان و خبرنگاران برای توپ طلا را انتخاب کرد که شاید باور نکردنی باشد که ایکر کاسیاس ، ترجیح داده که خوزه مورینیو ، مربی که این روزها بی عدالتی به او را به اوج خودش رسانده ، به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب کند.

در روزهایی که خبر می رسد مورینیو و دستیارانش به خاطر انتخاب کاسیاس به عنوان بهترین دروازه بان جهان برای پنجمین سال پیاپی حتی به او تبریک هم نگفتند،کاپیتان رئال از ماه ها پیش معرفت خود را اثبات کرده بود و رای اولش برای توپ طلای مربیان را به مربی پرتغالی داده بود.

جالب این که مسی نیز رای سومش را برای توپ طلا به جای این که به سابیا ، مربی تیم ملی آرژانتین بدهد ، پس از انتخاب گواردیولا و دل بوسکه به مورینیو داد.

پس از دل بوسکه ، مورینیو و گواردیولا که بیشترین آرا را داشتند در میان مربیان ، یورگن کلوپ در رده چهارم قرار گرفت . برنده جام حذفی و بوندسلیگای آلمان در سال 2012 ، در رده چهارم بهترین مربی سال قرار گرفت . روبرتو دی ماتئو نیز پنجم شد.

در میان آرای بازیکنان هم شاید بامزه ترین رای مربوط به شفر وینفرید ، مربی تیم ملی تایلند بود که رای پنج امتیازی خود برای توپ طلا را به سرجیو بوسکتز داد و نفرات بعدی او اینیستا و رونالدو بودند.