ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارشکنی دوباره مسئولان عربستانی


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان عربستانی باز هم در روز مسابقه با دراختیار قرار ندادن سالن تمرین هتل، علیه پرسپولیس کارشکنی کردند.

خبرگزاری فارس: حسین قدوسی در مورد تمرین کردن پرسپولیس در طبقات هتل گفت: این اتفاق بیشتر مربوط به کارشکنی عربستانی‌ها بوده است و این مسئله هیچ ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. ما زمانی که الهلال به تهران آمد بهترین امکانات را برای این تیم فراهم کردیم، 20 اتاق یک تخته، 24 اتاق دو تخته و 3 سوئیت دراختیار آنها قرار دادیم که این تعداد اتاق برای یک تیم بی‌نظیر است.

وی افزود: امروز مسئولان عربستانی باز هم کارشکنی کردند و سالن بدنسازی هتل را دراختیار تیم پرسپولیس قرار ندادند، اگر قبل از آن می‌گفتند هزینه این سالن را پرسپولیس باید بدهد باشگاه حتماً چنین کاری را انجام می‌داد، اما آنها در دقیقه 90 چنین مسئله‌ای را مطرح کردند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: مسئولان عربستانی کارشکنی را از فرودگاه تهران آغاز کردند و آن را در فرودگاه ریاض هم ادامه دادند در حالی که ما الهلال را در کمتر از یک ساعت از فرودگاه ترخیص کردیم. البته تمرین کردن تیم در طبقات اتفاق خیلی غیرمعمولی نیست، خیلی از مربیان ایرانی در روز مسابقه بازیکنان را در محوطه هتل تمرین می‌دهند، بنابراین، این اتفاق امر غیرعادی نیست، اما نمی‌توان از کارشکنی عربستانی‌ها چشم‌پوشی کرد.


ویدیو مرتبط :
پژو دوباره می آید! بعد از این همه کارشکنی؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوسازی‌های دوباره عربستانی‌ها علیه تراکتور


الاهلی که فردا عازم تبریز است، پیش از عزیمت، از ای‌اف‌سی خواسته تا امنیت تبریز را برای کاروانش تضمین کند.

خبرگزاری فارس: کاروان تیم الاهلی فردا در پروازی اختصاصی به تهران می‌رسد. این سفر سه ساعته به منظور رفتن به تبریز و دیدار با تراکتورسازی در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

الاهلی در گروه چهارم این رقابت‌ها با تراکتورسازی و نسف قارشی ازبکستان نیز هم‌گروه است.

فدراسیون فوتبال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان ضمانت‌هایی شد تا سلامتی کاروان الاهلی را در تبریز، تضمین کند. در این رابطه خواسته شد تا از سوی ای‌اف‌سی، تضمینی رسمی ارائه داده شود.

از سویی، گروس، سرمربی سوئیسی الاهلی، از همه بازیکنانش خواسته تا پیش از عزیمت به تبریز، برای معاینه پزشکی، به پزشک مخصوص تیم مراجعه کنند.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و الاهلی، سه‌شنبه ساعت 16 در ورزشگاه تبریز برگزار خواهد شد. تیم الاهلی در تمام 10 دیدار اخیر خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، با نتیجه پیروزی زمین را ترک کرد. این تیم با 49 امتیاز، در حالی که تنها دو امتیاز با النصر صدرنشین اختلاف دارد، رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

الاهلی در گروه خود نیز با هفت امتیاز از سه بازی خود، صدرنشین است. اگر این تیم، از سه دیدار باقی مانده، شش امتیاز دریافت کند، بی‌شک به مرحله حذفی صعود خواهد کرد. گروس روزهای پیش در این رابطه گفت: نمی‌گذاریم تیم دیگری صعود کند.

گفتنی است که دمای هوای تبریز در زمان مسابقه، 20 درجه خواهد بود.