ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاپن هم حریف تیم کبدی ایران نشد


تیم ملی کبدی مردان ایران در سومین مسابقه خود مقابل ژاپن به برتری رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم کبدی مردان ایران امروز در سومین مسابقه خود در بازی‌های آسیایی به مصاف ژاپن رفت و موفق شد در این مسابقه با نتیجه 53 بر 21 به پیروزی برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شود.

ایران در دو بازی قبلی کره جنوبی و مالزی را شکست داده بود.


ویدیو مرتبط :
بازی های آسیایی (کبدی)؛ ایران 53-21 ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیه هم حریف تیم کشتی ایران نشد



اخبار ,اخبار ورزشی ,پیروزی تیم ملی کشتی آزاد ایران بر ترکیه

 

اخبار ورزشی - ترکیه هم حریف تیم کشتی ایران نشد

تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از پیروزی 8 بر صفر برابر ارمنستان، به مصاف ترکیه رفت. رسول خادم برای این مسابقه ترکیب را جوان کرد که کشتی گیران جوانتر هم مانند مسابقه اول خوش درخشیدند و ترکیه را 7 بر یک در هم کوبیدند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران صاحب دومین برد خود در جام جهانی لس آنجلس شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از پیروزی 8 بر صفر برابر ارمنستان، به مصاف ترکیه رفت. رسول خادم برای این مسابقه ترکیب را جوان کرد که کشتی گیران جوانتر هم مانند مسابقه اول خوش درخشیدند و ترکیه را 7 بر یک در هم کوبیدند.

نتایج و گزارش کشتی ها:

57 کیلوگرم: مهران رضازاده (برنده با ضربه فنی) – نبی اوزون
رضازاده در ابتدا روی فیتوهای حریف چهار امتیاز عقب افتاد اما خیلی زود به خودش آمد و حریف را اسیر نمایش دیدنی خود کرد. رضا زاده با زیرگیری های پیاپی در حالی که 14 – 8 پیش بود پشت حریف را به تشک دوخت و با ضربه فنی برنده شد تا حدود 2 – 3 هزار ایرانی حاضر در سالن یکصدا او را تشویق کنند.

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور (برنده با ضربه فنی) – رجب توپال
دارنده مدال برنز جهان شروع خوبی داشت و با یک خاک و دوبار نیم تیغ کردن حریف 6 امتیاز گرفت. اسماعیل پور در ادامه دو بار خاک شد تا نتیجه 6-4 شود. وقت اول 6-4 تمام شد. در وقت دوم اسماعیل پور حریف را در خاک نشاند و با سگک، رقیب ترک را ضربه کرد.

65 کیلوگرم: سید احمد محمدی 11 – مصطفی کایا 0
محمدی با این که در یک وزن بالاتر کشتی می گرفت، نمایش قابل توجهی داشت و با نمایش کشتی ایرانی با خاک و باراندازهای پیاپی 11 بر صفر برنده شد.

70 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی 9 – صلاح الدین کلیسالایان 11
یاراحمدی، جوان لرستانی شروعی انفجاری داشت و در همان 30 ثانیه اول با خاک و چهار بارانداز برق آسا 9-0 جلو افتاد. اما یاراحمدی کم تجربگی کرد و نتوانست کشتی را اداره کند و به همان سرعت که 9 امتیاز گرفت، یازده امتیاز از دست داد و کشتی را باخت. این میدان تجربه خوبی برای یاراحمدی جوان بود.

74 کیلوگرم: رضا افضلی 11 – مراد ارترک صفر

افضلی بسیار مطمئن کشتی را شروع کرد و با زیرگیری های حساب شده از حریف پیش افتاد و در نهایت 11 بر صفر برنده شد تا چهارمین برد ایران رقم بخورد.

86 کیلوگرم: علیرضا کریمی – فاتح اردین
کریمی از دیگر کشتی گیران جوان تیم بود که نمایش قابل توجهی داشت. کریمی در دقیقه اول با یک خاک و سه بار 7 بر صفر پیش افتاد. دو دقیقه و 56 ثانیه برای کریمی کافی بود تا نتیجه را 11 بر یک کند و پنجمین برد ایران را رقم بزند.

97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر 10 – علی بونچی اوغلو صفر
قهرمان سابق جوانان جهان در کمتر از یک دقیقه و 36 ثانیه رقیب را 10-صفر کرد تا نمایشی مقتدرانه داشته باشد. طالبی هر وقت اراده کرد به پاهای حریف رسید.

125 کیلوگرم: پرویز هادی - حمزه اوزکارادنیز
زور پرویز هادی که دو طلای آسیا در کارنامه دارد به حریف ترکش چربید و بارها رقیب را در خاک نشاند تا 11 بر صفر برنده شود. وقتی هادی 9-0 جلو بود شعار "یکی دیگه" تماشاگران ایرانی به هوا رفت تا هادی را برای گرفتن امتیاز آخر ترغیب کنند.

ملی‌پوشان ایران پس از دو برد برابر تیم‌های ارمسنتان و ترکیه از دقایقی دیگر به مصاف میزان می‌رود.

اخبار ورزشی - ایسنا