ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی: شانس رئال و بارسا مساوی است


کاپیتان سابق بارسا که در این فصل برای السد قطر بازی می‌کند، درباره ال‌کلاسیکو اظهار داشت که شانس پیروزی برای هر دو تیم مساوی است.

خبرگزاری فارس: کاپیتان سابق بارسا که در این فصل برای السد قطر بازی می‌کند، درباره ال‌کلاسیکو اظهار داشت که شانس پیروزی برای هر دو تیم مساوی است.

ژاوی هرناندز کاپیتان سابق آبی-اناری پوش‌های که در این فصل برای تیم السد قطر بازی می‌کند در مصاحبه‌اش با روزنامه اسپورت درباره دیدار ال‌کلاسیکو اظهار داشت که هر دو تیم شانس یکسانی برای پیروزی دارند.

ژاوی گفت: دیدار ال‌کلاسیکو همیشه بسیار سخت و نفس‌گیر است ولی همیشه یک بازی‌ دیدنی از آب در می‌آید.

کاپیتان سابق بارسلونا درباره اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد، گفت: من معتقدم که هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و شانس پیروزی برای هر دو تیم مساوی است. به نظرم کسی نمی‌تواند ادعا کند که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو چه اتفاقی خواهد افتاد. هر دو تیم این فصل را خوب شروع کردند و در شرایط خوبی قرار دارند.

ژاوی در پایان گفت: 3تایی کردن رئال مادرید کار بسیار سختی است اما غیرممکن نیست زیرا ما در فصل گذشته توانستیم این کار را انجام دهیم.

دیدار ال‌کلاسیکو شنبه( 30 آبان) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی ژاوی با بارسا و پایان تلخ لالیگا برای رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسا و رئال مساوی کردند، مسی رکوردزنی کرد



بارسا و رئال,رئال مادرید,بارسلونا

رکورد جاودانه گلزنی متوالی مسی

بارسا و رئال مساوی کردند، مسی رکوردزنی کرد

شب گذشته در بازیهای لالیگا تیمهای بارسا و رئال در مقابل سلتاویگو و ساراگوسا به ترتیب به تساوی 2 بر 2 و 1 بر 1 رسیدند ، مسی زننده گل دوم بارسا با گلزنی در مقابل سلتاویگو نخستین بازیکنی شد که در 19 بازی پیاپی به تمام تیم های لالیگا گل زده است و به این ترتیب به رکورد باارزش دیگری رسید. جالب این که زننده گل تساوی رئال هم رونالدو بود .

به گزارش «تابناک»، مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا توانست با گلزنی در دیدار مقابل سلتاویگو، به رکورد جاودانه گلزنی متوالی به هر 19 تیم لالیگا دست یابد.

لیونل مسی پیش از این دیدار در 18 هفته گذشته لالیگا موفق شده بود 28 بار دروازه حریفان بارسا را باز کند و هم اکنون رکورد بیشترین گلزنی پیاپی در لیگ های داخلی را در فوتبال جهان به نام خود ثبت کرد.

تیم فوتبال بارسلونا در خانه سلتاویگو با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. در این بازی کریستین تیو (43) و لیونل مسی (73) برای بارسا و ناچو (38) و آگوستو فرناندز (88) برای سلتاویگو گلزنی کردند.

مسی با گلی که در این بازی به ثمر رساند رکورد جدیدی از خود به ثمر رساند، او اکنون در 19 بازی پیاپی لالیگا برای بارسلونا گلزنی کرده است.

در دیگر بازی مهم رئال مادرید در خانه زاراگوزا با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این بازی ابتدا ویکتور رودریگز در دقیقه 6 زاراگوزا را پیش انداخت اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 38 نتیجه را برای رئال مادرید به تساوی کشاند.

مالاگا نیز موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد رایووایکانو عبور کند. رابسون ولینگتون (21)، ژولیو باپتیستا (55) و ریچارد مورالس (86) برای مالاگا در این بازی گلزنی کردند.

در 18 بازی گذشته لیونل مسی چهار بار به اوساسونا، دو بار به هر کدام از هفت تیم رئال ساراگوسا، لوانته، اتلتیکو بیلبائو، رئال بتیس، اتلتیکو مادرید، گرانادا و رایو وایه کانو و یک بار به هر کدام از ده تیم مایورکا، وایادولید، اسپانیول، مالاگا، رئال سوسیه داد، والنسیا، ختافه، سویا، رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا گلزنی کرده است.

 ضمنا کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی است که تا کنون موفق شده است که دروازه تمام 19 تیم حاضر در لالیگا را باز کند. این بازیکن در فصل گذشته به این رکورد دست یافت اما گلزنی های او متوالی نبودند.

رونالدو (برزیلی) نیز در فصل 97-1996 با پیراهن بارسلونا به 19 تیم لالیگا گل زد اما در آن زمان این رقابت ها با حضور 22 تیم برگزار می شد و در نتیجه دو تیم دروازه خود را مقابل این بازیکن بسته نگه داشتند./تابناک