ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چهره جدید ملی پوشی که جایگاهش را در تیم کی روش از دست داده!



تیم الغرافه که در هفته اول لیگ قطر استراحت داشت، در هفته دوم مقابل مسیمیر قرار گرفت و با یک گل برنده شد. اما نکته جالب این دیدار، رونمایی از چهره جدید مهاجم ایرانی بود.

شجاعی با چهره ای که کمتر در میادین فوتبالی دیده شده بود، ظاهر شد و بازی کرد. مسعود جایگاه خود را تا حدود زیادی در ترکیب تیم کی روش هم از دست داده و تلاش می کند تا بتواند با درخشش در لیگ قطر این جایگاه را پس بگیرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,شجاعی

 


اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
بررسی حواشی داغ تیم ملی،تیم امید،کی روش و سرخآبی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ مثبت فرکی به دست همکاری با کی‌روش و تیم ملی



اخبار ,اخبار ورزشی,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - پاسخ مثبت فرکی به دست همکاری با کی‌روش و تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان نخستین سرمربی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به درخواست کارلوس کی‌روش برای همکاری با تیم ملی در راه "آماده‌سازی ویژه" پاسخ مثبت داد.

حسین فرکی  اظهار کرد: به هر حال در این موضوع استثنایی نیست و مجبور هستیم که این موضوع را مانند سایر تیم‌هایی که در لیگ هستند، بپذیریم و کارمان را انجام دهیم. بحث تیم ما کمی با برخی از تیم‌ها متفاوت‌تر است؛ چرا که باید در سه جام حذفی، لیگ برتر و آسیا بازی کنیم. در کل تیم‌هایی که در هر سه جام بازی می‌کنند، باید فشار بیشتری را تحمل کنند و اگر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ملی‌پوش هم داشته باشند، این موضوع کار را برای آنها سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌ که آمادگی همکاری با تیم‌ ملی را دارد، گفت: به هر حال این موضوع را می‌پذیریم و چاره‌ای جز این هم نداریم. فشردگی مسابقات قطعا میزان آسیب‌دیدگی بازیکنان را بالا خواهد برد و به نظرم مربیان بدنساز ما باید خیلی هنرمند باشند و به صورتی بازیکنان را تحت‌نظر داشته باشند که درصد آسیب‌دیدگی آنها پایین باشد یا این‌که مصدوم نشوند. به هر حال ممکن است این آسیب‌دیدگی برای بازیکنان ما هم اتفاق بیفتد و به ما لطمه بزند.

فرکی در ادامه درباره آمادگی تیمش پیش از دیدار با داماش گیلان خاطرنشان‌ کرد: هفته گذشته یک برد بسیار خوب به دست آوردیم و شرایطمان از نظر روحی با توجه به این که چند هفته‌ای برد نداشتیم، بهتر شد و توانستیم خودمان را در کورس نگه داریم. این هفته مقابل داماشی بازی می‌کنیم که کمی متفاوت است؛ چرا که عملکرد این تیم در خانه و خارج از خانه نوسان داشته است که به نظرم این موضوع به وضعیت درونی خود داماش برمی‌گردد وگرنه تیم خوبی است و از بازیکنان خوب و خطرناکی هم بهره می‌برد.

مهاجم و مربی سال‌های گذشته تیم ملی عنوان‌ کرد: به هر حال مطمئنا بازی مقابل داماش در خانه‌اش کار ساده‌ای نیست ولی تیم ما برای این‌که در کورس بماند، باید در این بازی هم پیروز شود. البته مطمئنا مقابل تمام حریفان‌مان با تفکر برد و گرفتن سه امتیاز بازی می‌کنیم.

اخبار ورزشی - ایسنا