ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی پیشنهاد اتلتیکو مادرید را رد کرد


آبی‌پوشان لندن پیشنهاد قابل توجهی که روخی‌بلانکو به آنها برای پس فرستادن مهاجم اسپانیایی‌شان به ویسنته کالدرون داده‌ است را نپذیرفتند.

خبرگزاری تسنیم: با وجود تلاش مصرانه دیه‌گو سیمئونه برای متقاعد کردن خیل مارین، مدیر ورزشی باشگاه اتلتیکومادرید جهت بازگرداندن دیه‌گو کاستا به این تیم، ظاهراً او قرار نیست به هدفش برسد.

رسانه‌های اروپایی گزارش کرده‌اند که اتلتیکومادرید پیشنهاد آخرش برای پس گرفتن کاستا از چلسی را که 45 میلیون یوروست، ارائه کرده‌، اما آبی‌های لندن این پیشنهاد را رده کرده‌اند.

تیم تحت هدایت سیمئونه در این فصل از لالیگا اگرچه در فاز تدافعی عالی کار کرده است، اما از نظر هجومی ضعف دارد و پس از گذشت 22 هفته از لیگ تنها 31 گل زده‌اند، در حالی که بارسلونای صدرنشین 54 گل زده است. به باور سیمئونه کاستا - مهاجمی که دو فصل پیش از اتلتیکومادرید جدا شد تا به چلسی ملحق شود - همان کسی است که می‌تواند ضعف خط حمله تیمش را برطرف کند. او آنقدر به توانایی‌های کاستا اعتقاد دارد که مسگل آنخل خیل مارین را متقاعد کرد یکی از نجومی‌ترین پیشنهادهای تاریخ اتلتیکو‌مادرید را برای برگرداندن مهاجم چلسی به ویسنته کالدرون ارائه کند.

سیمئونه برای تقویت خط حمله تیمش چند گزینه داشت که شامل لوکاس پرس از دپورتیوو لاکرونیا هم می‌شد، اما او روز پنجشنبه هفته گذشته در آخرین جلسه‌ای که با مدیر ورزشی باشگاه داشت به او تأکید کرد که خواهان بازگشت کاستاست.

اتلتیکومادرید تقاضای سیمئونه را به گوش ژرژ مندز، مدیربرنامه‌های کاستا رساند و او هم چلسی را از این موضوع مطلع کرد، اما رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی پاسخ داده است که تمایلی به فروش بهترین مهاجم حال حاضر تیمش ندارد، مهاجمی که بعد از اخراج ژوزه مورینیو روند گلزنی را از سر گرفته است.

پنجره زمستانی نقل‌و‌انتقالات فردا (دوشنبه) بسته می‌شود و این در حالی است که دو مهاجم نیمکت‌نشین و بی‌استفاده مانند جکسون مارتینس و ویه‌تو روی نیمکت اتلتیکومادرید حضور دارند - مهاجمانی که سیمئونه آنها را در ترکیب اتلتیکو برابر بارسلونا قرار نداد - و کاستا هم به ویسنته کالدرون برنمی‌گردد.


ویدیو مرتبط :
چلسی 1-3 اتلتیکو مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ پیشنهاد چلسی و من سیتی را رد کرد


بعد از اینکه یورگن کلوپ فصل گذشته دورتموند را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برد تعداد زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شدند.

خبرگزاری مهر:  بعد از اینکه یورگن کلوپ فصل گذشته دورتموند را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برد تعداد زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شدند.

 مایکل لادروپ، سرمربی سوانزی سیتی ماه گذشته اعلام کرد سران چلسی برای جذب او اقدام کرده اند. اما این بار یورگن کلوپ اعلام کرد چلسی و من سیتی خواهان جذب او بودند.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند در گفتگو با روزنامه سان گفت: چند باشگاه انگلیسی با من تماس گرفتند و خواهان مذاکره با من بودند. مطمئنم شما می توانید در باشگاه های انگلیسی، چینی و یا حتی روسی پول بیشتری به جیب بزنید اما همه چیز پول نیست.

کلوپ در ادامه تاکید کرد: پول مهم است من هم ماهاتما گاندی نیستم اما نمی خواهم دورتموند را ترک کنم. شاید اگر دو سال پیش به من می گفتند چنین تیم های بزرگی خواهان تو هستند باور نمی کردم اما اکنون این اتفاق افتاده و من هم پیشنهاد آنها را رد کرده ام.