ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چشم پرسپولیسی ها به کوالالامپور


فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز (پنج شنبه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی قرعه کشی می شود و چهار تیم ایرانی حریفان آسیایی خود را می شناسند.

خبر آنلاین: در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها در دو منطقه شرق و غرب برگزار می شود و 16 تیم در هر منطقه به رقابت می پردازند و در نهایت یک تیم از غرب و یک تیم از شرق راهی فینال خواهد شد.

در منطقه غرب که تیم های ایرانی حضور دارند، نمایندگان 9 کشور حضور دارند که ایران، عربستان و ازبکستان 3 سهمیه مستقیم در مرحله گروهی خواهند داشت. امارات 2 سهمیه و قطر نیز یک سهمیه در این مرحله دارد. اما برای تعیین 4 تیم باقیمانده، 2 تیم از قطر به همراه تیم هایی از کویت، اردن، بحرین و عمان در مرحله دوم پلی اف به مصاف هم می روند و 3 تیم برنده از این مرحله در مرحله سوم و نهایی پلی اف با 2 تیم از امارات و تیم هایی از ایران (نفت تهران)، عربستان و ازبکستان مقابل هم قرار می گیرند و در نهایت 4 تیم برنده به مرحله گروهی راه می یابند.

با توجه به این وضعیت، همگروهی پرسپولیس با تیم هایی از عربستان و ازبکستان قطعی است و تیم سوم نیز ممکن است از پلی اف مشخص شود یا تیمی از امارات و قطر باشند. نفت تهران نیز در مرحله پلی اف ممکن است با تیمی از عربستان، ازبکستان یا امارات روبرو شود یا با تیم ضعیف تری مثلاً از عمان و بحرین.

در هر حال باید تا فردا ظهر منتظر ماند و نتیجه قرعه کشی این مسابقات را دید. پرسپولیسی ها در حالی چشم به قرعه کشی فردا دارند که تا 5 اسفند و آغاز مسابقات مرحله گروهی، 75 روز زمان باقی مانده و در این مدت اوضاع نابسامان باشگاه و تیم باید تغییر کند تا سرخپوشان با قدرت مقابل حریفان آسیایی قرار گیرند.


ویدیو مرتبط :
سفر به شهر کوالالامپور در مالزی - کوالالامپور، یکی از زیباترین شهرهای آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه پرسپولیسی‌ها چشم مظلومی را گرفت


استقلالی‌ها در ابتدا با برونو سزار وارد مذاکره شدند و حتی توافقاتی را با این مهاجم انجام دادند اما یک مهاجم کروات با 192 سانتی‌متر قد و همچنین آمار گلزنی بالا چشم پرویز مظلومی را گرفت.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای اخیر به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک خارجی هستند. استقلالی‌ها در ابتدا با برونو سزار وارد مذاکره شدند و حتی توافقاتی را با این مهاجم انجام دادند اما یک مهاجم کروات با 192 سانتی‌متر قد و همچنین آمار گلزنی بالا چشم پرویز مظلومی را گرفت.

«پرو پیچ» مهاجم مدنظر باشگاه استقلال همان بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها فصل گذشته به دنبال به خدمت‌گیری او بودند اما این بازیکن با یک باشگاه آلبانیایی قرارداد داشت و نتوانست به سرخ‌پوشان ملحق شود.

این بازیکن در 95 بازی گذشته خود برای تیم‌های مختلف 71 گل به ثمر رسانده و همچنین در سال‌های 2013 و 2014 آمار گلزنی خوبی از خود بر جای گذاشته است.

وی فصل گذشته نیز در یکی از تیم‌های کشور آلبانی به میدان رفت و حالا با به پایان رسیدن قراردادش با آن تیم با استقلال وارد مذاکره شده است.

«پرو پیچ» روز گذشته با مسئولان باشگاه استقلال به توافقاتی دست پیدا کرد ولی در نهایت قرار است پاسخ نهایی و جذب قطعی او را باشگاه استقلال اعلام کند.