ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا خادم به پسرش اجازه نداد کشتی گیر شود؟



كشتی كار بسیار سختی است اما هنر، یك عرصه‌ای است كه دوره زمانی سنی فعالیت آن، گسترده‌تر از كار قهرمانی است و این موضوع فرصت‌های آفریدن را بیشتر می‌كند

رسول خادم می گوید پسرش استعداد زیادی داشت اما او را محدود کرد تا سمت کشتی نیاید.

پسر رسول خادم یك موزیسین خیلی خوب و یك نوازنده عالی است. شاید خیلی‌ها انتظار داشتند او را روی تشك ببینند اما این طور نشد و او ترجیح داد تا استعدادش را در موسیقی خرج کند.رسول خادم درباره این اتفاق می گوید:«البته استعداد او در كشتی از من خیلی بیشتر است.»

اخبار,اخبار ورزشی,رسول خادم وپسرش

او این را گفت و در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که به نظر می‌رسد دوست نداشتید وارد كشتی شود این واکنش را نشان داد:«كشتی كار بسیار سختی است اما هنر، یك عرصه‌ای است كه دوره زمانی سنی فعالیت آن، گسترده‌تر از كار قهرمانی است و این موضوع فرصت‌های آفریدن را بیشتر می‌كند. شما هر چه سنت بیشتر می‌شود، در هنر پخته‌تر می‌شوی اما در ورزش قهرمانی دوره فعالیت خیلی محدودتر است.»

 

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
چرا رسانه ملی به مدیرعامل سابق پرسپولیس اجازه صحبت نداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لبنان به هواپیمای خانواده قذافی اجازه فرود نداد



 

لبنان به هواپیمای خانواده قذافی اجازه فرود نداد

 

 

دقایقی قبل فرودگاه بیروت با رد درخواست هواپیمای خانوادگی معمر قذافی به این هواپیما اجازه فرود نداد.منابع خبری اعلام کردند که لبنان به هواپیمای خصوصی قذافی اجاز فرود نداده است.

 

بنا بر گزارش ها این هواپیما از پایگاه نظامی در طرابلس بلند شده است و خانواده قذافی در آن بوده اند تا به جای امنی منتقل شوند.

همچنین سازمان های حقوق بشر در لیبی تعداد کشته شدگان در درگیری بین مردم و مزدوران رژیم قذافی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

"مصطفی عبد الجلیل " وزیر دادگستری سابق لیبی در گفت وگو تلفنی با اشاره به اظهارت شب گذشته معمر قذافی تاکید کرد که اظهارات وی مانند دست و پاز زدن فردی سر بریده است.

از جهتی محمد شمامی از فعالان سیاسی در لیبی تاکید کرد که قذافی به دنبال جدایی بین شرق و غرب لیبی است.

همچنین موسسات حقوق بشری در لیبی خواستار تحقیق درباره حوادث لیبی و مجازات قذافی شدند.

همچنین شرکت نفتی توتال نیز همزمان با بحران در لیبی کارکنان خود را از این کشور خارج خواهد کرد.../فارس