ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیکان از سد القادسیه کویت گذشت


تیم والیبال پیکان در نخستین بازی خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم القادسیه کویت به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال پیکان در نخستین بازی خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که به میزبانی کشور چین تایپه برگزار می‌شود، از ساعت ١٣ امروز به وقت محلی برابر القادسیه کویت صف‌آرایی کرد و موفق شد تا در سه ست متوالی این تیم را پشت سر بگذارد.

پیکان در این دیدار با ترکیب امیر حسینی ، مجتبی قلیزاد، علیرضا نصر اصفهانی، سعید مصطفی‌وند، مصطفی شریفات، رضا قرا و علی حسین راهی میدان شد.

شاگردان اکبری سه ست این دیدار را با نتایج ٢٥ بر ١١ ، ٢٥ بر ١٢ و ٢٥ بر ١٩ به پایان رساندند. اکبری در ست سوم با جایگزینی سال ‌افزون و صفایی در میدان به امیر حسینی و رضا قرا استراحت داد تا خود را برای دیدار فردا برابر ارتش کره‌جنوبی آماده کنند.

تیم‌هایی از فیلیپین و کره‌جنوبی حریفان بعدی شاگردان پیمان اکبری هستند.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی : القادسیه کویت VS تاسیسات (فوتسال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره‌جنوبی از سد کویت گذشت


تیم فوتبال کویت با پذیرفتن دومین شکست پیاپی در آستانه حذف از جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های کویت و کره‌جنوبی در دومین دیدار خود در گروه A مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از ساعت 10:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه کانبرا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود کره‌جنوبی به پایان رسید.

قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی بود و رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی کمک‌های او بودند.

نیمه اول:

دقیقه 30: در شرایطی که بازی روند متعادلی را پشت سر می‌گذاشت، لی‌کئو‌ هو، مهاجم تیم کره‌جنوبی در یک موقعیت تک‌به‌تک می‌توانست دروازه کویت را باز کند اما دروازه‌بان این تیم با یک عکس‌العمل خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: روی فرار و ارسال خوب چا‌دو ری از سمت راست نام‌تائه هی با ضربه سر دروازه کویت را باز کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 48: بازیکن تیم کویت با یک شوت از راه‌ دور توپ را به تیر عمودی دروازه کره‌جنوبی زد.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه‌ حریف ایجاد کردند اما گلی رد و بدل نشد تا کره‌جنوبی با همان تک گل نیمه اول به برتری دست پیدا کند.

با این نتیجه کره‌جنوبی 6 امتیازی شد و به صدر جدول رسید، کویت هم بدون امتیاز در قعر جدول گروه A قرار گرفت تا در آستانه حذف شدن قرار بگیرد. اگر در بازی بعدی گه از ساعت 12:30 آغاز می‌شود، استرالیا موفق شود از سد عمان عبور کند به همراه کره‌جنوبی به دور بعد صعود خواهد کرد و کویت و عمان از گردونه مسابقات حذف می‌شوند.