ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی تراکتورسازی ـ استقلال


مهمترین دیدار این هفته لیگ دیدار تراکتورسازی و استقلال است.

ورزش سه: این دیداری است که می تواند تراکتورسازی را یک هفته زودتر قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ کند یا استقلال را به فاصله یک امتیازی از تراکتور برساند.

1. تراکتور 27 امتیازی با یک برد، 30 امتیازی و غیرقابل دسترس شده و 7 امتیاز از استقلال فاصله می گیرد. فاصله ای که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است.

2. دو تیم یاران مشترک و بزرگ بسیاری داشته‌اند. از مردان امروز محسن فروزان، امیرحسین صادقی، جاسم کرار، آندرانیک تیموریان، مهدی کریمیان و ... قبلا هم سیاوش اکبرپور، پرویز مظلومی، کاظم محمودی، داود رستمی، احمد فیض کریملو، مهدی سیدصالحی و ... یاران مشترک دو تیم بوده اند.

3. آخرین بازی دو تیم را در 22 فروردین امسال تراکتورسازی 3 ـ 1 برنده شد.

4. در 10 بازی دو تیم بعد از برگشت تراکتورسازی به لیگ برتر، تراکتورسازان صاحب 4 برد، 4 مساوی، 2 باخت، 15 گل زده و 12 گل خورده شده اند.

5. استقلال با ترکیب احتمالی؛ محسن فروزان، مگویان، امیرحسین صادقی، خرسندنیا، خسروحیدری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، جاسم کرار، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و محمد قاضی به میدان می آید و ترکیب تراکتور با حضور؛ حامد لک، آل نعمه، میرهانی هاشمی، ایران پوریان، خالد شفیعی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر و ادینهو شکل می گیرد.

6. مهدی کیانی و میلاد فخرالدینی یاران محروم تراکتور و استقلال برابر همدیگرند.

7. قلعه نویی سرمربی هر دو تیم بوده است.


ویدیو مرتبط :
خلاصه و گل بازی استقلال 1 ـ 0 استقلال خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بازی استقلال ـ تراکتورسازی


استقلال 2 بازی بسیار مشکل برای آنکه به احتمال یک درصد آسیایی شود، دارد. آنها در تهران یا گزینه یک درصدی آسیا می مانند و یا به امیدواری تراکتورسازی برای قهرمانی کمک می کند.

ورزش سه: استقلال 2 بازی بسیار مشکل برای آنکه به احتمال یک درصد آسیایی شود، دارد. آنها در تهران یا گزینه یک درصدی آسیا می مانند و یا به امیدواری تراکتورسازی برای قهرمانی کمک می کند.  این مسابقه یک رقابت کلیدی برای امیر قلعه نویی أست که روزهای خوبش در تبریز پایان خوشی نداشت.

1. بازی رفت 2 تیم در روز 16 آبان در تبریز به تساوی 2ـ2 منجر شد.

2. در 11 دیداری که بعد از صعود تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر انجام شده تراکتورسازی صاحب 4 برد، 5 مساوی و 2 باخت شده است. 17 گل زده و 14 گل دریافت داشته است.

3. استقلال در 6 بازی گذشته تنها در یک بازی برنده شده است. آبی پوشان 3 مساوی و 2 باخت هم در این تعداد بازی به دست آورده اند.

4. میدان استقلال و تراکتورسازی بازیکن محروم ندارد.

5. تراکتور ببرد 57 امتیازی شده و درصدر می ماند اما اگر تراکتورسازی مساوی کند، نفت و سپاهان با برد در بازی های نسبتا آسان تر خود تبریزی ها را به پله سوم می فرستد.

6. استقلال ببرد 50 امتیازی شده در صورت توقف ذوب آهن برابر ملوان و فولاد برابر پدیده به رتبه چهارم صعود می کند.

٧.کرار بازی می کند ؟ احتمالا . این فرصتی برای اوست ، بازیکنی که در این بازی خاص همیشه خبر ساز بوده است . رقابت او و آندو دیدنی خواهد بود .