ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد 60 میلیون یورویی رئال برای ویدال


علاقه سرمربی رئال مادرید به آرتور ویدال باعث شده رئیس این باشگاه اسپانیایی با پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن دست به کار شود.

تسنیم: علاقه سرمربی رئال مادرید به آرتور ویدال باعث شده رئیس این باشگاه اسپانیایی با پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن دست به کار شود.

روزنامه توتو اسپورت از پیشنهاد 60 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب آرتور ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس خبر داد. علاقه آنچلوتی به سبک بازی ویدال باعث شده نام این بازیکن در صدر فهرست خریدهای تابستانی این مربی ایتالیایی قرار گیرد و فلورنتینو پرس هم برای این کار به کمک او بیاید.

سرمربی رئال مادرید از زمانی که ویدال برای بایرلورکوزن بازی می‌کرد علاقه زیادی به این بازیکن داشت اما در سال 2011 این بازیکن ترجیح داد پیراهن بیانکونری را بر تن کند.

با این حال به نظر نمی‌رسد یوونتوس تمایلی برای از دست دادن این بازیکن داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
حضور بنزما با بوگاتی2میلیون یورویی اش در تمرینات رئال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 74 میلیون یورویی رئال برای سوارز


روزنامه انگلیسی Metro گزارش داده است که باشگاه رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی 73.5 میلیون یورویی برای جذب لوئیس سوارز از لیورپول است.

طرفداری: روزنامه انگلیسی Metro گزارش داده است که باشگاه رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی 73.5 میلیون یورویی برای جذب لوئیس سوارز از لیورپول است.

این مهاجم اروگوئه ای در این فصل فرم فوق العاده ای داشت و در 32 بازی لیگ برتر موفق به ثبت 31 گل و 21 پاس گل شده است.

این بازیکن 27 ساله در دسامبر سال گذشته قراردادی جدید با قرمزها امضاء کرد که می تواند او را تا سال 2018 در آنفیلد نگه دارد. با این حال، ادعا شده است که باشگاه مرسی سایدی می تواند در ازای فروش او مبلغ هنگفتی به دست آورد.

هرگونه پیشنهاد برای سوارز احتمالاً به این معنی است که لوس بلانکوس تصمیم به فروش کریم بنزما گرفته است. ملی پوش فرانسوی از لحاظ آمار گلزنی و پاس گل فاصله زیادی با مهاجم اروگوئه ای دارد.

همچنین این احتمال وجود دارد که مادریدی ها بنزما را به عنوان بخشی از این معامله، به لیورپول منتقل کنند.