ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیشنهاد میلان برای جذب تاعرابت


گزارش ها حاکی از پیشنهاد 3 میلیون پوندی میلان برای جذب عادل تاعرابت بازیکن تیم کویینز پارک رنجرز می باشد.

طرفداری: این ملی پوش مراکشی که طی شش ماه گذشته به صورت قرضی در میلان حضور داشت، اکنون به لندن بازگشته است، اما میلان قصد دارد که قرارداد وی را دائمی نماید.

به گزارش Sky Sport Italia، آدریانو گالیانی مدیر میلان، روز سه شنبه ملاقاتی با کیا جورابچیان ایجنت تاعرابت داشت. میلان قصد دارد با پیشنهادی 3 میلیون پوندی تاعرابت را که تنها یک فصل از قراردادش با کیو پی آر باقی مانده است به خدمت گیرد.

پیشنهاد 3 میلیون پوندی میلان برای جذب تاعرابت


ویدیو مرتبط :
دربی بزرگ میلان - آث میلان - اینتر میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلان پیشنهاد جذب باکا را رد کرد


مسئولان روسونری با پیشنهاد باشگاه وستهام انگلیس برای جذب ستاره کلمبیایی‌اش مخالفت کرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه میلان پیشنهاد باشگاه وستهام انگلیس برای جذب کارلوس باکا مهاجم کلمبیایی روسونری را رد کرد.

سرجیو بارلا وکیل ستاره کلمبیایی در مصاحبه با گاردین گفت: هفته گذشته باشگاه وستهام پیشنهادی رسمی برای جذب موکلم به میلان داد اما با مخالفت مسئولان روسونری همراه بود.

وی افزود: کارلوس به همراه میلان خوشحال است اما تنها مشکلش عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. اکنون باید منتظر باشیم تا سرمایه گذاران چینی بعد از خرید باشگاه چه نظری دارند.

با رد کردن پیشنهاد وستهام از سوی میلان راه برای دو باشگاه آرسنال و لیورپول برای جذب او باز شد زیرا آنها نیز از مشتریان سرسخت مهاجم کلمبیایی میلان هستند.