ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی یاران دژاگه مقابل جباری و منتظری


تیم العربی امشب با حضور دژاگه برابر الاهلی که جباری و منتظری را در ترکیب خود دارد به پیروزی رسید و در دیداری دیگر تیم الغرافه به همراه شجاعی از الخریطیات شکست خورد.

خبرگزاری فارس: تیم العربی امشب با حضور دژاگه برابر الاهلی که جباری و منتظری را در ترکیب خود دارد به پیروزی رسید و در دیداری دیگر تیم الغرافه به همراه شجاعی از الخریطیات شکست خورد.

تیم العربی قطر که در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، امشب در رقابت‌های هفته دهم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی که دو بازیکن ایرانی به نام مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد قرار گرفت که در این دیدار یاران دژاگه با یک گل الاهلی را مغلوب کردند.

در این دیدار اشکان دژاگه از ابتدای بازی در ترکیب تیمش قرار داشت و در دقیقه 86 بازی جای خود را به عبدالعزیز السلیطی داد. در طرف دیگر مجتبی جباری برای تیم 90 کامل بازی کرد اما پژمان منتظری که تازه از کمند مصدومیت راهی یافته بود از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت اما در دقیقه 22 احساس ناراحتی کرد و جای خود را به جون بینسون داد که این یار تعویضی بعد از 5 دقیقه در دقیقه 27 بازی خطایی را در محوطه جریمه خودشان انجام داد و با کارت قرمز جریمه شد و یک پنالتی را به حریف تقدیم کرد  و گل پیروزی بخش یاران دژاگه را پاولینهو در دقیقه 27 بازی از روی نقطه پنالتی زد تا پیروز میدان باشند.

در دیدار همزمان دیگر تیم الغرافه به همراه مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان مقابل الخریطیات صف‌آرایی کرد که در این دیدار یاران شجاعی با نتیجه 2 بر صفر از حریفشان شکست خوردند.

شجاعی 90 کامل برای تیمش بازی کرد اما نتوانست مانع از شکست تیم در این دیدار شود.


ویدیو مرتبط :
گلزنی ژاوی برای السد در مقابل یاران جباری و منتظری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی العربی در شب درخشش دژاگه و نکونام مقابل یاران شجاعی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دربی حساس ایرانی‌ها در قطر با پیروزی یاران دژاگه و نکونام به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم العربی قطر که در این فصل دو بازیکن ایرانی به نام‌های اشکان دژاگه و جواد نکونام در ترکیب خود دارد، در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر و در دیداری حساس به مصاف الغرافه که شجاعی را در ترکیب خود دارد، رفت که این بازی با پیروزی 3 بر 2 العربی به پایان رسید.

برای العربی در نیمه اول دژاگه (26) گل زیبایی را به ثمر ساند. در ادامه العربی حملات خود را بیشتر کرد و بار دیگر دژاگه پاس گلی را در دقیقه 48 برای یوسف احمد مهیا کرد، گل سوم العربی را هم آلن سوزا با پاسی که نکونام داد به ثمر رساند. در ادامه برای الغرافه هم نیمث(89) و شجاعی(94) گل زدند.

العربی با این پیروزی 27 امتیازی شد و در رده پنجم ماند در مقابل الغرافه با 21 امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس