ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل یوونتوس در دربی تورین


تیم فوتبال یوونتوس تورین به پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل همشهری‌ها در دربی رسید.

خبرگزاری فارس: مسابقات هفته سی‌ام لیگ فوتبال ایتالیا(کالچو) امروز ادامه یافت که یوونتوس در جدال با همشهری خود یعنی اف.ث تورین به پیروزی پرگل ۴ بر یک رسید.

در این مصاف پوگبا ۳۳، خدیرا ۴۲، موراتا ۶۳ و ۷۶ برای یووه گلزنی کردند. تک گل میزبان را نیز بلوتی دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی زد.

سایر نتایج:

*ورونا یک – کارپی ۲

گلزنان: ایونیتا ۶۳ برای ورونا، دی گادیو ۴۲ و لاسنیا ۶۶ باری کارپی

*سمپدرویا صفر – کیه وو یک

گلزن:مگرونی ۲۴

*ساسولو یک – اودینزه یک

گلزنان: پولیتانو ۶۴ برای ساسولو، زاپاتا ۸ برای اودینزه

*فروزینونه صفر – فیورنتینا صفر


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرگل یونایتد در اولدترافورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشخبتی بارسلونا در دقیقه 93/پیروزی یوونتوس در دربی تورین با گل دقیقه 90 پیرلو



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - هفته سیزدهم لالیگا؛
خوشخبتی بارسلونا در دقیقه 93/ بازگشت به 2 امتیازی رئال

تیم بارسلونا در آخرین دقیقه دیدار حساس خود برابر والنسیا به پیروزی رسید تا 3 امتیاز را در این بازی نفسگیر کسب کند.

به گزارش مهر، دیدار حساس تیم‌های والنسیا و بارسلونا در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا یکشنبه شب در ورزشگاه مستایا برگزار شد که تیم بارسلونا با گل دقیقه 93 بوسکتس برابر میزبان سختکوش خود برنده شد.

دو تیم بازی برابری را در طول 90 دقیقه به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را هدر دادند. لوئیس سوارز در نیمه نخست یک موقعیت استثنایی را به بدن دروازه‌بان حریف کوبید و یک بار هم در نیمه دوم دروازه والنسیا را گشود که کمک داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. در مقابل والنسیا نیز چندین بار به شدت دروازه بارسا را تهدید کرد اما نتوانست قفل دروازه حریف را باز کند.

سرانجام در سومین دقیقه وقت‌های اضافی بود که سانتر مسی از راست با ضربه سر نیمار همراه شد اما دروازه‌بان والنسیا آن را دفع کرد اما در ریباند بوسکتس توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد تا بارسلونا در دقیقه 93 به خوشبختی برسد. این تیم با برد ارزشمندی که کسب کرد 31 امتیازی شد و علاوه بر بازگشت به رده دوم جدول فاصله 2 امتیازی خود با رئال در هفته گذشته را حفظ کرد.

در دو دیدار دیگر یکشنبه شب نیز تیم سویا با حساب 5 بر یک گرانادا را در هم کوبید و ویارئال در خانه کوردوبا با دو گل برنده شد.

 

--------------------------------

 

هفته سیزدهم سری آ ایتالیا / پیروزی یوونتوس در دربی تورین با گل دقیقه 90 پیرلو

هفته سیزدهم سری آ با دربی شهر تورین بین یوونتوس و تورینو پیگیری شد.

به گزارش فارس، در چارچئب هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، دربی شهر تورین بین یوونتوس و تورینو با برتری شاگردان آلگری به پایان رسید.

یوونتوس که در بهترین دوران دهه اخیر خود به سر می برد در دریب شهر تورین با نتیجه 2 بر یک به پیرووزی رسید و صدرنسینی خود را تداوم بخشید.

در این دیدار آرتور ویدال در دقیقه 15 از روز نقطه پنالتی و پیرلو در دقیقه 90 برای یوونتوس و برونو پیرس در دقیقه 22 برای تورینو موفق به گلزنی شد.

یوونتوس با توجه به این برد با 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تورینو با 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول دیده می شود.

اخبار ورزشی - مهر , فارس